• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Argh, jag skulle behöva mammabrallor nu typ men har inga kvar eller så är de utlånade och de orkar tydligen int lämna tillbaks det är ju LÅNGT till stan? Eler nåt

Hittade inte ett endaste mammaplagg på Kappahl och jag köpte ju en mysdress på Familia men jag vill ha vettiga snygga brallor som inte är fula eller ser mamma-ut. FINNS DET PÅ ÅLAND HELST? VA? Eller nån som har strl s-m som ni inte använder?

• Clarissa83

Om någon har ett väggmonterbart skötbord kan ni väl inboxa.. Gärna brio

• Garageänkan

Jag skulle vilja ha ett sånt man lägger på badkaret jag

• Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-03-30 15:42:50 följande:
    Argh, jag skulle behöva mammabrallor nu typ men har inga kvar eller så är de utlånade och de orkar tydligen int lämna tillbaks det är ju LÅNGT till stan? Eler nåt Hittade inte ett endaste mammaplagg på Kappahl och jag köpte ju en mysdress på Familia men jag vill ha vettiga snygga brallor som inte är fula eller ser mamma-ut. FINNS DET PÅ ÅLAND HELST? VA? Eller nån som har strl s-m som ni inte använder?
    Jag tror jag har ett enda par byxor kvar av dina nånstans.
    Resten fick din brors brud med babykläder då hon väntade...

Där påtade jag in linnen,kjol,nån byxa eller vad det mer var
  • SmillaMilla
    Argh, jag skulle behöva mammabrallor nu typ men har inga kvar eller så är de utlånade och de orkar tydligen int lämna tillbaks det är ju LÅNGT till stan? Eler nåt Hittade inte ett endaste mammaplagg på Kappahl och jag köpte ju en mysdress på Familia men jag vill ha vettiga snygga brallor som inte är fula eller ser mamma-ut. FINNS DET PÅ ÅLAND HELST? VA? Eller nån som har strl s-m som ni inte använder?
    Jag har några som du kan få. Lewisia har redan plockat lite som hon ville ha. Du får gärna resten. Kommer ALDRIG använda det igen
  • Garageänkan

Quiet thoughts skrev 2009-03-30 16:26:09 följande:

Jag tror jag har ett enda par byxor kvar av dina nånstans. Resten fick din brors brud med babykläder då hon väntade... Där påtade jag in linnen,kjol,nån byxa eller vad det mer var
    Jo jag vet men det är tydligen för långt till stan så de är hemma hos dem ännu ASG
  • Garageänkan
    SmillaMilla skrev 2009-03-30 16:36:16 följande:
    Jag har några som du kan få. Lewisia har redan plockat lite som hon ville ha. Du får gärna resten. Kommer ALDRIG använda det igen
    Tack om de är nåt jag gillar så tar jag gärna emot...
  • SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-03-30 16:39:45 följande:
    Tack om de är nåt jag gillar så tar jag gärna emot...
    Har ett par ljusa jeans o en jeans kjol. Och ett par svarta byxor. Skall troligen in till stan i morgon, så jag kan ta med dem. Inboxa mig gärna. Skall snart fara på party
  • malin 80
    har int kapp ahl slutat med mamma kläder?
    du får ta båten över till sverige o shoppa :)
  • Garageänkan

malin 80 skrev 2009-03-30 17:25:54 följande:

har int kapp ahl slutat med mamma kläder? du får ta båten över till sverige o shoppa :)
    Känns inte värt för typ ett par brallor. I sommar behöver man ju inte ha speciellt mycket kläder
Svar på tråden Ålandstråd 8