• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

kikar in, inatt fick T feber IGEN, denna gång ha det hållit på över 5 veckor,hon är feberfri någon dag sen börjar det igen...så ska kolla med läkare imorgon om det ska tas någe mer prover...suck,kul födelsedag lixom! nå hon blev glad för presenterna hon fick imorse och så fira vi henne lite hos mommo&moffa+ena mostern och jag och C idag.mer kalas i helgen OM hon är frisk då:S
    nå nu ska jag se på tv...sköt om er! Troll:snart är bebis här!!!

• Nilam 84
    Emilia82 skrev 2009-03-31 19:46:41 följande:
    kikar in, inatt fick T feber IGEN, denna gång ha det hållit på över 5 veckor,hon är feberfri någon dag sen börjar det igen...så ska kolla med läkare imorgon om det ska tas någe mer prover...suck,kul födelsedag lixom! nå hon blev glad för presenterna hon fick imorse och så fira vi henne lite hos mommo&moffa+ena mostern och jag och C idag.mer kalas i helgen OM hon är frisk då:Snå nu ska jag se på tv...sköt om er! Troll:snart är bebis här!!!
    Grattis till T Jobbigt å va sjuk
  • Garageänkan
    snöfall skrev 2009-03-31 16:49:45 följande:
    Kan man äta leverpastej när man är gravid? Jag har för mig att jag förra gången läste att man inte sku äta det, men blev så FRUKTANSVÄRT sugen på det när jag handlade idag.. så hoppas att det inte är skadligt på nåt sätt....
    Kolla på livsmedelsverket.se om pastejen. Det innehåller ju en massa järn så det är nog det du är ute efter.

Idag fick jag tillbaks en massa av mina beggadr mammakläder....Ha inte kolla oigenom dom ännu men

Dåligt av Kappahl att sluta men de hade ju bar typ strl 42 och 48 kvar och så stor e int jag ändå så.
  • Garageänkan

__________________VÄLKOMMEN _ELLIOTS LILLEBROR____________________________

Strax före 17 idag kom Elliots Lillebror ut.
    Tog nästan 3 timmar innan han tittade fram
    Längd: 52,5
    Vikt: 4260gram

Trollvinter hälsar alla. De mår bra allesammans.

• Jessys
    Garageänkan skrev 2009-03-31 20:31:47 följande:
    __________________VÄLKOMMEN _ELLIOTS LILLEBROR____________________________ Strax före 17 idag kom Elliots Lillebror ut. Tog nästan 3 timmar innan han tittade fram Längd: 52,5 Vikt: 4260gram Trollvinter hälsar alla. De mår bra allesammans.
    ååhh grattis! Gick ju fort ändå
  • malin 80
    __________________VÄLKOMMEN _ELLIOTS LILLEBROR____________________________Strax före 17 idag kom Elliots Lillebror ut. Tog nästan 3 timmar innan han tittade framLängd: 52,5Vikt: 4260gramTrollvinter hälsar alla. De mår bra allesammans.
    GRATTIS!

håller med att de gick fort! !
  • LindaMa
    __________________VÄLKOMMEN _ELLIOTS LILLEBROR____________________________Strax före 17 idag kom Elliots Lillebror ut. Tog nästan 3 timmar innan han tittade framLängd: 52,5Vikt: 4260gramTrollvinter hälsar alla. De mår bra allesammans.
    Vad underbart! GRATTIS till familjen!
  • Quiet thoughts

Grattis Pia med familj.

Du fick en rätt snabb förlossning iallafall sedan.
    Alvin var beräknad 31 mars han med... men kom 5 april

Svar på tråden Ålandstråd 8