• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Det rekommenderas ju inte längre att man skall äta just lever i den form som leverbiffar och sånt ofta. Det samlas så mycket miljögifter i levern hos djuren så det är inte alls lika hälsosamt som det ansågs vara förr i tiden.

• snöfall

ok, tack för svaren om leverpastejen. Är bara det jag äter, har aldrig klarat av att äta lever i någon annan form.. kräks nästan bara jag känner lukten av det *blääk*

Usch vad svårt malvina har att somna på kvällarna o vakna på morgonen nu efter tidsomställningen

• Garageänkan
    snöfall skrev 2009-04-01 19:53:53 följande:
    ok, tack för svaren om leverpastejen. Är bara det jag äter, har aldrig klarat av att äta lever i någon annan form.. kräks nästan bara jag känner lukten av det *blääk* Usch vad svårt malvina har att somna på kvällarna o vakna på morgonen nu efter tidsomställningen
    samma här både barn & vuxna är i obalans
  • Me81

för ovanlighetens skull har d funkat bra här denna gång..himla skönt!
    Förut har d varit ett h-vete varje gång..

• Me81

hej hallå..här ha d int hänt ngt ser ja..
    Va på jobb igår..sen ville de ha mig på jobb ikväll men ja MÅSTE va hemma o packa..åker till österbotten imorrn em o dessutom ska ju gubben träna ikväll så d sku ändå int funka..ändå får man nästan dåligt samvete när man ej kan ställa upp..men men..d ska ja nog int ha..ha ställt upp mycket tycker ja!

• Lill Stina

Grattis Trollvinter till bebbe nummer 2 !!

• Garageänkan

Jag är lite sur. T har snott min bil och lämnat kvar sin risiga pickis som jag inte gillar att köra i stan. Sen har jag dessutom tappat bort min kodtabell med bank-koder så jag måste in till banken och hämta en ny innan jag kan betala all aräkningr....

• Emilia82

garage: mina koder till olika konton va också borta när jag sku betala räkningar, sen efter mycket letande hittade vi dem under en stolsdyna i köket,då hade T fått tag i dem när fammo&faffa va barnvakt här en kväll,och gömt dem:D ojoj

• Jillsan80
    Garageänkan skrev 2009-04-02 11:19:10 följande:
    Jag är lite sur. T har snott min bil och lämnat kvar sin risiga pickis som jag inte gillar att köra i stan. Sen har jag dessutom tappat bort min kodtabell med bank-koder så jag måste in till banken och hämta en ny innan jag kan betala all aräkningr....
    På tal om bil så såg jag T i nya bilen igår, skitsnygg Bilen alltså
  • Garageänkan
    Jillsan80 skrev 2009-04-02 12:42:02 följande:
    På tal om bil så såg jag T i nya bilen igår, skitsnygg Bilen alltså
    Ok tack tack. Jag tycker också den är fin. bara för att den är svart så ser den liksom grymmare ut än de som är grå. Vår granne har en grå och den har jag inte ens lagt märke till innan så... Mycket vad lite färg kan ställa till med.
Svar på tråden Ålandstråd 8