• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Jag har ett erbjudande om nån hakar på. Det är så att min mamma skulle bjuda på teater nu på fredag men hon har fått begynnande lunginflammation och är ej säker på att hon är frisk tills dess.

Det är iaf teatern på stadshuset (tror jag) och den borde hålla på mellan 19-22 med paus emellan och om nån vill komma med mig så får ni biljetten gratis alltså eftersom den ej går att lösas in.

Eftersom det säkert är fler som är intresserade av gratis teater så tänkte jag att de som är intresserade får skicka en motivering i min inbox varför just de ska få komma med Så väljer jag nån sen

• SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-04-02 14:43:51 följande:
    Jag har ett erbjudande om nån hakar på. Det är så att min mamma skulle bjuda på teater nu på fredag men hon har fått begynnande lunginflammation och är ej säker på att hon är frisk tills dess. Det är iaf teatern på stadshuset (tror jag) och den borde hålla på mellan 19-22 med paus emellan och om nån vill komma med mig så får ni biljetten gratis alltså eftersom den ej går att lösas in. Eftersom det säkert är fler som är intresserade av gratis teater så tänkte jag att de som är intresserade får skicka en motivering i min inbox varför just de ska få komma med Så väljer jag nån sen
    Låter kul, men kan tyvärr inte
  • Jillsan80
    Garageänkan skrev 2009-04-02 13:57:49 följande:
    Ok tack tack. Jag tycker också den är fin. bara för att den är svart så ser den liksom grymmare ut än de som är grå. Vår granne har en grå och den har jag inte ens lagt märke till innan så... Mycket vad lite färg kan ställa till med.
    Håller med, svart gör mycket

Nu mubilerar jag om Är inte bra att va skorpion, känner många sådana som älskar att möblera om o testa ngt nytt, ombyte förnöjer eller vad brukar man säga Har flyttat datan till Benjis gamla rum, flyttat Benjis säng till Felix rum o Felix säng till Biancas rum, så B o F ska dela Ska bli intressant ikväll Datarummet/barnens tv-rum blev kanonbra, tycker jag. Nu är d bara vårt rum till som ska möbleras om i
  • Garageänkan
    Jillsan80 skrev 2009-04-02 16:28:30 följande:
    Håller med, svart gör mycket Nu mubilerar jag om Är inte bra att va skorpion, känner många sådana som älskar att möblera om o testa ngt nytt, ombyte förnöjer eller vad brukar man säga Har flyttat datan till Benjis gamla rum, flyttat Benjis säng till Felix rum o Felix säng till Biancas rum, så B o F ska dela Ska bli intressant ikväll Datarummet/barnens tv-rum blev kanonbra, tycker jag. Nu är d bara vårt rum till som ska möbleras om i
    Ni som har ork och tid(?) sku ju gärna få komma hit också och möblera ett hobbyrum åt oss haha

Mamma lovade komma& hjälpa men hon hamnade på lunginflammation nu så det får väl dröja ännu en månad tills jag kan börja sy.
  • Jillsan80
    Garageänkan skrev 2009-04-02 17:00:27 följande:
    Ni som har ork och tid(?) sku ju gärna få komma hit också och möblera ett hobbyrum åt oss haha Mamma lovade komma& hjälpa men hon hamnade på lunginflammation nu så det får väl dröja ännu en månad tills jag kan börja sy.
    Visst kan ja komma o hjälpa Tycker det är kul att möblera om. Tid? Janå, man får ta sig tid bara, man ska inte känna en massa måsten jämnt, lite kul måste man ha också Ork däremot, det har ja hur mycket som helst
  • Me81

jillsan:d där m skorpion vet ja väl int om d stämmer
    Ja skulle definitivt inte hålla på o möblera om så som du gör..blir ju helt slut av att bara behöva städa d nödvändigaste typ..
    Visst kan d ju va kul/skönt o röja ibland men..
    Nåja..alla e ju olika..men denna skorpion stämmer d inte in på

Uscha mej..imorrn sticker vi till österbotten..känns som att vi glömt typ hälften av grejerna..iofs så e d ju en hel del grejer vi ej kan ta innan imorrn men ändå..
    Trunken brukar ju va full typ..!!

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-04-02 21:01:44 följande:
    jillsan:d där m skorpion vet ja väl int om d stämmer Ja skulle definitivt inte hålla på o möblera om så som du gör..blir ju helt slut av att bara behöva städa d nödvändigaste typ.. Visst kan d ju va kul/skönt o röja ibland men.. Nåja..alla e ju olika..men denna skorpion stämmer d inte in på Uscha mej..imorrn sticker vi till österbotten..känns som att vi glömt typ hälften av grejerna..iofs så e d ju en hel del grejer vi ej kan ta innan imorrn men ändå.. Trunken brukar ju va full typ..!!
    Alla skorpioner är väl inte så, men många jag känner
  • Foxx

Min systers karl upplyste mig om att IKEA Uppsala har invigt sitt ombygge, så nu är det STORT. Tre våningar, massa kassor, större sortiment, mer parkeringsplats, osv.. Dom har öppningserbjudanden ännu i helgen, ifall nån av er har vägarna förbi Själv är jag sjukt sugen att åka över bara för att tryna, men jag har "inredningsstopp" tills huset står klart. Hur nu det ska gå

• Garageänkan
    Foxx skrev 2009-04-03 09:04:32 följande:
    Min systers karl upplyste mig om att IKEA Uppsala har invigt sitt ombygge, så nu är det STORT. Tre våningar, massa kassor, större sortiment, mer parkeringsplats, osv.. Dom har öppningserbjudanden ännu i helgen, ifall nån av er har vägarna förbi Själv är jag sjukt sugen att åka över bara för att tryna, men jag har "inredningsstopp" tills huset står klart. Hur nu det ska gå
    Jag vill också åka men hinner inte nu i helgen.
Svar på tråden Ålandstråd 8