• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • ina2girl

Har nog ett par mammajeans kvar nånstans men..var...sen beror det ju på vad strl e som du sku ha....

• Anniele

Garageänkan: jag har ett par svarta ganska smala mammabyxor från lindex om du vill låna.

• Garageänkan
    Anniele skrev 2009-03-30 18:56:33 följande:
    Garageänkan: jag har ett par svarta ganska smala mammabyxor från lindex om du vill låna.
    Jo om de passar så. Hej förresten. Lever du ännu?
  • Anniele

nja, sjukskriven hela april så mycket liv är det inte det är bara att komma via nån dag om du vill prova dom. Det var min "tidig-graviditet-byxor" så dom var väldigt tajta på mig (stuprör) men är antagligen inte lika tajta på dig

• Garageänkan
    Anniele skrev 2009-03-30 19:18:09 följande:
    nja, sjukskriven hela april så mycket liv är det inte det är bara att komma via nån dag om du vill prova dom. Det var min "tidig-graviditet-byxor" så dom var väldigt tajta på mig (stuprör) men är antagligen inte lika tajta på dig
    Men lek med mig nån dag då? jag har ju tråkigt alla dagar.
  • Me81

gomorron..eller nåt..
    Har en trotsig dotter som skrikit en timme bara för att ja satt kläder på henne..svettigt värre..men nu verkar d lugnat sig igen

• Nilam 84
    Me81 skrev 2009-03-31 08:32:47 följande:
    gomorron..eller nåt..Har en trotsig dotter som skrikit en timme bara för att ja satt kläder på henne..svettigt värre..men nu verkar d lugnat sig igen
    Jobbigt Vi har också såna ibland. Fast här är det mest skillnad VAD man klär på henne. Int själva påklädningen i sig. Får hon välja själv är det klänning alla dagar som gäller. Me&I pussgrodor e storfavoriten just nu.
  • Nilam 84

Idag e både lillskrutt och jag hemma. Jag är duktigt hes å hostar som en galning, och M var rätt snuvig igår så hon får va hemma idag.

• Nilam 84

Idag e både lillskrutt och jag hemma. Jag är duktigt hes å hostar som en galning, och M var rätt snuvig igår så hon får va hemma idag.

• Trollvinter

Hej och tack för alla tankar och snälla ord!
    Har varit till Gylpoli idag på CTG m.m. vilket visa hyfsat regelbundna sammandragningar (gjorde inte ont) så NM trodde att d va på G så han ville inte sätta igång nåt i d här skedet. Tappen va 3 mm (dvs nåt ha hänt sen sist då den va 1,5 cm) och han kände hinnorna tydligt så han trodde vattnet kunde gå närsomhelst. E iallafall hemma nu o tog gobben med från jobb, har lämnat Elliot till mommo och går nu o väntar igen, men d känns bättre nu när jag vet att d troligen e på G iallafall. Ska ta o packa d sista i väskan ifall vi får fara idag eller i natt. Sen ska jag lägga mig o vila lite.

Svar på tråden Ålandstråd 8