• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-04 19:50:07 följande:
    Bild på pluppen kommer nog, bara jag sku hinna sitta o lägga in i datorn. Kikar in nu o önskar alla en trevlig helg, underbart väder d börjar va om dagarna!
    Slutade din foglossning nu när han kom ut?
  • Dessie
    Trollvinter skrev 2009-04-04 19:48:53 följande:
    Vet ej hur d e med påsken, men KEA har ju öppet till 6 på vardagarna och till 2 på lördagar. Jag vet ej vad du menar för kiosk men Söderby Livs har ju öppet till 9 ALLA dagar förutom juldagen och kanske midsommardagen och just långfredagen vet jag ej, men troligen e d öppet då oxå.
    Kiosken - det är Söderby Livs jag menar
  • Dessie
    Trollvinter skrev 2009-04-04 19:48:53 följande:
    Vet ej hur d e med påsken, men KEA har ju öppet till 6 på vardagarna och till 2 på lördagar. Jag vet ej vad du menar för kiosk men Söderby Livs har ju öppet till 9 ALLA dagar förutom juldagen och kanske midsommardagen och just långfredagen vet jag ej, men troligen e d öppet då oxå.
    Vet vad de har för öppettider annars, men just bunder storhelger brukar det ju vara annat
  • Rosina

Hej brudar!
    Det va ett tag sen, passar på att gratta troll till nytillskottet , skönt att allt gick som det sku.

Är det ngn som har erfarenheter av vagnen quinny? och ngn som har bestält från babybee.se? Om ni ej vill svara här så inboxa mig gärna
    ha det bra!

• snöfall

Grattis Alvin på två års dagen, höll på att glömma med smillamilla var snäll o påminde mig med sitt inlägg
    Har kommit på att jag är ganska värdelös på datum.. Hjälper inte att jag har saker uppskrivet i kalendern heller, för jag kollar den så sällan

Nu har jag städat o efter det fixat olika röror till bakade potatisen som jag tänkte bjuda mina påskpysslande gäster på idag! Hoppas det blir gott, har aldrig gjort det tidigare..smart att bjuda på sånt men Har även fått ny energi så har lagat en ost o spenatpaj som jag tänkte frysa in o ha som extra ifall man behöver nån gång. men blir potatisen hemsk få får jag bjuda på den istället
    Så om det finns nån som vill komma o pyssla är det bara att hojta till

• Trollvinter
    Rosina skrev 2009-04-04 20:33:53 följande:
    Hej brudar!Det va ett tag sen, passar på att gratta troll till nytillskottet , skönt att allt gick som det sku. Är det ngn som har erfarenheter av vagnen quinny? och ngn som har bestält från babybee.se? Om ni ej vill svara här så inboxa mig gärna ha det bra!
    Tack!
    Har ej nå erfarenheter tyvärr...
    Ska passa på att gratulera till graviditeten, när va d du hade BF?
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-04-04 19:55:27 följande:
    Slutade din foglossning nu när han kom ut?
    Nepp, får va glad om jag kommer ur sängen själv fortfarande vissa dagar, inte kul alls. Så ingen förbättring än, men jag håller tummarna. Skillnaden e väl att d inte e lika ansträngande att göra allt, plocka upp från golvet, ta på sig skor osv. Så d e ju alltid nåt!
  • SmillaMilla
    snöfall skrev 2009-04-05 12:58:29 följande:
    Grattis Alvin på två års dagen, höll på att glömma med smillamilla var snäll o påminde mig med sitt inlägg Har kommit på att jag är ganska värdelös på datum.. Hjälper inte att jag har saker uppskrivet i kalendern heller, för jag kollar den så sällan Nu har jag städat o efter det fixat olika röror till bakade potatisen som jag tänkte bjuda mina påskpysslande gäster på idag! Hoppas det blir gott, har aldrig gjort det tidigare..smart att bjuda på sånt men Har även fått ny energi så har lagat en ost o spenatpaj som jag tänkte frysa in o ha som extra ifall man behöver nån gång. men blir potatisen hemsk få får jag bjuda på den istället Så om det finns nån som vill komma o pyssla är det bara att hojta till
    hihi men för mig är det ganska lätt att komma ihåg just hans födelsedag
  • Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-04-05 11:26:08 följande:
        GRATTIS ALVIN      
    Tack Smilla och Grattis själv på DIN födelsedag
Svar på tråden Ålandstråd 8