• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2009-04-05 15:25:04 följande:
    Tack Smilla och Grattis själv på DIN födelsedag
    tyst!! tack
  • Quiet thoughts
    snöfall skrev 2009-04-05 12:58:29 följande:
    Grattis Alvin på två års dagen, höll på att glömma med smillamilla var snäll o påminde mig med sitt inlägg Har kommit på att jag är ganska värdelös på datum.. Hjälper inte att jag har saker uppskrivet i kalendern heller, för jag kollar den så sällan Nu har jag städat o efter det fixat olika röror till bakade potatisen som jag tänkte bjuda mina påskpysslande gäster på idag! Hoppas det blir gott, har aldrig gjort det tidigare..smart att bjuda på sånt men Har även fått ny energi så har lagat en ost o spenatpaj som jag tänkte frysa in o ha som extra ifall man behöver nån gång. men blir potatisen hemsk få får jag bjuda på den istället Så om det finns nån som vill komma o pyssla är det bara att hojta till
    tack...
  • ina2girl

Quiet: Ja grattis till Alvin, stora grabben

• Emilia82

Grattis alla som fyller år:)

Troll mfl: jag hade ont i 'fogarna' eller höften eller vad det nu va ca 2 veckor efter C kom ut,så det finns hopp:) visst har jag ont ännu i höften,men jobbar på att få det bättre.......

nu kvällsmat......................

• Emilia82

någon som vet om neanora (hände förr i tråden) finns på fl med annat nick?
    köpte kläder av henne på loppis idag i lemland,men det klicka lite sent att det va hon:S

• Quiet thoughts

Tack för alla grattisar

Har trolls bebbo fått nått namn då?
    Vill ju också ha en bebbo... fast jag får va nöjd med våra 2 vi har de är bra det med.

• Jessys

min foglossning är som bortblåst. känner av den liiiiiiiite när ja suttit länge, tex ammat i 1 timme. då känner jag av fogen i svanskotan. annars icke

Grattis Alvin.

Svar på tråden Ålandstråd 8