• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

smilla: jag tycker du ska skriva vad du gjort och shoppat om du vill gärna för mej iaf.

nu sover T&C...C för andra natten i växasängen,spännande...
    P är på möte...jag ska fixa kvällsmat...bloggblogg...

• Me81

Emilia82 skrev 2009-02-18 19:07:36 följande:

smilla: jag tycker du ska skriva vad du gjort och shoppat om du vill gärna för mej iaf.nu sover T&C...C för andra natten i växasängen,spännande...P är på möte...jag ska fixa kvällsmat...bloggblogg...
    för mig får du nog också skriva Smilla..
  • Jillsan80
    Me81 skrev 2009-02-18 20:24:46 följande:
    Emilia82 skrev 2009-02-18 19:07:36 följande: för mig får du nog också skriva Smilla..
    För mig med.
  • Emilia82

garage:numret finns väl i katalogen?
    jag måste ringa och ändra våra adresser i katalogen tydligen,uuups....eller suck snarare!

nu sovdags!

• Emilia82

garage eller någon annan som hört av jessys???=) jag väntar med att messa,borde ha numret,så kan skicka det åt dej G imorgon om du ej redan fått det!? nattinatti

• Jillsan80
    Emilia82 skrev 2009-02-18 21:44:56 följande:
    garage:numret finns väl i katalogen? jag måste ringa och ändra våra adresser i katalogen tydligen,uuups....eller suck snarare! nu sovdags!
    Våra var äntligen rätt i telkatalagen.

Nu är d gonatt. Imorrn ska ja o ta farväl av mammas (egentligen min) kisse Nisse Mamma kunde inte va med så ja är där istället.
  • ina2girl

Me81: ja vi e stamkunder på Nordea så det kostar gratis för oss oxå att växla där. tänkte att det e smidigt om man kommer på det efter att banken har stängt o ibland hinner man ju helt enkelt inte till banken, men näe. ska nog ringa på skoj o höra iaf :)
    Kollade åab växelkurs på nätet efteråt o när banken stängde så var kursen bättre än när jag var o växla..o den lär ju knappast ändras mitt i nätterna, så hightec tror jag inte att det är.

• ina2girl

ojoj håller tummarna för jessys, hoppas det går bra

• LuMa

GRATTIS JESSYS Till lillebror!

Han kom inatt och båda mår bra, Jessys får själv berätta mer när hon kommer hem.

• äva

02.38 är han född, ca 3.9 0 54 lång o jag är en stolt mormor

Svar på tråden Ålandstråd 8