• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • LuMa

Trollvinter skrev 2009-02-19 11:32:35 följande:

LuMa skrev 2009-02-19 11:29:47 följande:
    Vintersemester... d e för veklingar som du d.
    ...aaavundsjuuuk, jag är såååå aaaavundsjuuuuk...
  • LuMa

Trollvinter skrev 2009-02-19 11:33:11 följande:

LuMa skrev 2009-02-19 11:32:06 följande:
    Den ha väl aldrig sett väre brökakakor än dinna, hehe...
    Risken finns.
  • LuMa

Trollvinter skrev 2009-02-19 11:34:35 följande:

Stiger hämväte så ha d jäsi för lite. D vet väl alla
    Kom hit och lär mej då om du är så duktig.
    Du kan ta saxen med dej och klipp mej tillika. Och hör sen.
  • Trollvinter

Sku d int va så soft här hemma så sku jag... Hehe... Du vill väl inga ha hår i bröe?

Testa ti o ta ut ett hål i mitten på kakan med ett glas då sk. hålhemvete, kanske d inga stigär dåe.

• LuMa

Trollvinter skrev 2009-02-19 11:38:58 följande:

Sku d int va så soft här hemma så sku jag... Hehe... Du vill väl inga ha hår i bröe?Testa ti o ta ut ett hål i mitten på kakan med ett glas då sk. hålhemvete, kanske d inga stigär dåe.
    hmm.. pappa berättade en vits igår.

Damen var ute och råkade titta in till grannen och såg hur mannen i huset stod och bakade. Och medan han höll på med degen så slog han den mot bröstet.
    Så nästa gång hon träffade grannfrun frågade hon vad det var karln hennes höll på med, att slå degen mot det håriga bröstet när han bakade?
    Ja, svarade grannfrun, det är en sak. Men du skulle se hur han gör när han bakar hålkakor.
  • Me81

Troll:ok men ja vet att vi också tagit ut till en bil..hmm
    whatever..kanske d e skillnad på kunder *skojar givetvis*

LuMa:ok men då ska vi hoppas att d va d som va "felet" då..lycka till med resten av baket..

• Trollvinter

LuMa skrev 2009-02-19 11:42:31 följande:

Trollvinter skrev 2009-02-19 11:38:58 följande:
    hmm.. pappa berättade en vits igår.Damen var ute och råkade titta in till grannen och såg hur mannen i huset stod och bakade. Och medan han höll på med degen så slog han den mot bröstet.Så nästa gång hon träffade grannfrun frågade hon vad det var karln hennes höll på med, att slå degen mot det håriga bröstet när han bakade?Ja, svarade grannfrun, det är en sak. Men du skulle se hur han gör när han bakar hålkakor.
    Men Sanfrid!!!
  • Trollvinter

Me81 skrev 2009-02-19 11:43:41 följande:

Troll:ok men ja vet att vi också tagit ut till en bil..hmmwhatever..kanske d e skillnad på kunder *skojar givetvis*LuMa:ok men då ska vi hoppas att d va d som va "felet" då..lycka till med resten av baket..
    Haha, jo dom har säkert skillnad på kunder!
    Kanske summan har betydelse, jag vet inte... Hittar inte bilen på Blocket, vet bara att d va en Mercedes. En röd.
Svar på tråden Ålandstråd 8