• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Jillsan80

Jag har bara positivt att säga om Nordea. Känner flera stycken där + att vi har vår egen bankrådgivare där, som jag oftast pratar med om det är ngt. Har faktiskt aldrig haft ngt problem med dem...

• Me81

ina2girl skrev 2009-02-19 13:02:04 följande:

Me81. jo jag ringde nyss, o de påstod att de satt ut en rättelse i tidningen om växlingsavgiften...(har inte sett den rättelsen) sen att det nog va samma kurs men den visas på ett annat sätt ...jeje typNä så håller mig nog till det där hopplösa Nordea som jag inte heller e 100% nöjd me för som sagt de kan va ganska knepiga där har man märkt....men nu har man iaf testat, kan ju va bra till en annan sen påkommen gång då man ska ta en trip till sverige...
    ok har ej heller sett rätte4lsen..men har ju int läst tidningarna ordentligt sen B kom känns d som
  • Trollvinter

Garage eller nån annan som kanske vet: Tänkte köpa en gitarr till D nu när han fyller, MEN! tydligen finns d olika, akustisk och klassisk. Vilken e d man ska köpa? Dom ser lite olika ut, men vad är skillnaden eller så?

• LuMa

äva skrev 2009-02-19 11:59:56 följande:

ja dom for in på "riktigt" kl 21.30 efter att vattnet hade gått här hemma, så sen blev det lite annat tempo på sd. Var just dit o hälsa på, c såg nästans lite rädd ut när jag visa honom lillebror. Hon är den ända mamma där inne, blir säkert lite slött de. Tack för alla grattisar
    Hon får full service istället då.
  • Emilia82

äva:men hon ville ju ej umgås med andra där? eller var det någon annan? då är det ju skönt att kunna se på tv utan att behöva va social om man ej vill
    storasyskonen funderar nog vad bebisarna är för någe tror jag T verka tycka att "kom nu mamma så går du och jag hem och den där kan bli här":) om hon sku kunnat förklara:)

nu ska T och jag till staden en sväng....sen middag!

• Nilam 84

Grattis Jessys å Äva Emelie hälsar!

Ang d där med banker så är det jättebra om man kan boka några dar i förväg om man ska ha mer än typ 10000-20000€ eller 10000-20000sek eller mer.

Ja ids int ens säga vilken bank ja har

• Mamman81

Grattis Jessys till grabben! O Äva för att du blivit mommo igen :)

• LindaMa

GRATTIS Jessys!!

Jag skulle nog tycka det var bara skönt att vara enda patienten på bb jag! Har nog inte varit så värst social när jag varit där, har mest varit på rummet.

• äva

LuMa skrev 2009-02-19 15:01:28 följande:

äva skrev 2009-02-19 11:59:56 följande:
    Hon får full service istället då.
    Apselut, svärmor din va oxå på jobb såg jag
  • äva

Nilam 84 skrev 2009-02-19 16:19:10 följande:

Grattis Jessys å Äva Emelie hälsar!Ang d där med banker så är det jättebra om man kan boka några dar i förväg om man ska ha mer än typ 10000-20000? eller 10000-20000sek eller mer. Ja ids int ens säga vilken bank ja har
    Hälsa henne tibax från oss båda
Svar på tråden Ålandstråd 8