Emilia82 skrev 2009-02-19 08:52:46 följande:
vad gör alla idag då?jag borde åka och handla någe senare...har ingenting hemma nästans....
Idag har vi ingenting planerat mer än att E önskat att bara va hemma (sportlov) om d e för att han blivit lovad att få spela lite TVspel för att han har varit så duktig o gjort en massa saker samt för att vi ha måsta haft barnvakt två kvällar i rad eller om d e för att han vill umgås med sin kära mamma vet jag inte...
Vi tänkte iallafall laga lite kokosbollar senare, ha just ätit lunch.
När D kommer hem från jobb tänkte jag smita till Bettans Bod en sväng, ha inte varit dit på länge.
Pappa hitta "sin drömbil" på Blocket igår, skrev ut bilder på den o lade fram, när mamma kom hem började han fråga hur hon mådde osv o sen märker hon att han hade mockat åt hönsena (svar: "när han ändå va ute"... hmmm...)
Så hon fick hastigt åka till banken o ta ut pengar ifall d sku bli affär o även hon har den tidigare omtalade Nordea (jag vet alla e inte trevliga där) och hon fick skäll där för att hon tog ut så mkt pengar på en gång för d där skulle man måsta meddela flera dagar före bla bla bla.
Idag e dom iallafall i Sverige o tittar på bil. Väntar på mess om d ha blivit affär eller ej. Hem kommer dom imornkväll, med eller utan ny bil.
Nu ska jag gå o umgås med E lite, hans far ska snart åka tillbaka på jobb, e bara hemma på lunch...