Pillan2012 skrev 2009-04-16 06:58:22 följande:
Är det de där sista UL:et i v 36-38 *eller när det nu är..* ? vi fick oxå den tiden när vi var på senaste UL, och då till A, men vi sa direkt i luckan att vi vägrar gå till henne. De blev väl lite "sura" men vi fick byta till Korvela (med ny tid då förståss), så ring och hör efter en ny tid du!
Okej, ja jag fick den hem på posten, skulle ha protesterat direkt om jag fått veta.
Har varit till henne 2 ggr på UL och är inte nöjd med hur hon jobbade. Visst är alla nya i början men det känns som att jag inte vill vara någon försökskanin. Hon kunde inte svara på speciellt mycket då.
En kompis som varit dit nyligen så fick jag översätta deras mvc-bok för de hade inte fått någon svensk förklaring på vad hon sett bara sjukhustermer. Och ingen som inte varit gravid innan eller har en bra BM som går igenom boken med en vet vad Placenta bakvägg, trekammar ok osv betyder
Undrar om det är så på andra sjukhus eller om det är bara här på Åland det får vara så.
Det är alltså på rutin UL innan BF ungefär en månad innan som jag fått tid hos henne.
Har förstått att alla som går hos henne har fått ny tid hos K eller med henne och K tillsammans.