Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

LindaMa skrev 2009-03-27 11:39:08 följande:
    Jag gick på akupunktur nu under min andra graviditet och det hjälpte ibland. De sticker ju så olika de där barnmorskorna. Vissa gånger kändes det helt onödigt att man ordnat barnvakt för att åka dit när det inte gjorde någon skillnad alls.
    Så upplevde jag det också Helt verkningslöst endel gånger och så sprutade det blod andra gånger. Sista gången fick jag i öronen annars bara i låren endel sticker ju i händerna också... Helt rörigt. Men TENS är helt klart att föredra för min del. Jag är inte sprut/nålrädd eller så. Kunde inte ligga ner hela dagen efter en akupunktur som förlamad direkt...
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-27 12:10:20 följande:
    Inte min stil, men cool, min mamma låg i sån (ha jag sett på bild)!
    Tyckte det va ballt att den va i så fint skick...
  • Garageänkan
    Lewisia skrev 2009-03-27 12:40:28 följande:
    garage: inboxat ;)
    tack, svarar senare
  • Garageänkan

idag fyller en av mina kompisars barn ett år tror jag, det står så i min telefon... bra att man har stenkoll... ehum

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-27 15:07:58 följande:
    garage.. såg dig i tidningen
    Va? nej ojdå. Jag har inte sett.
  • Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-27 18:32:35 följande:
    Jaa, du va skeet snygg, som alltid
    Hm. Då var det nog inte jag
  • Garageänkan

Jag har tråkigt. Gubben med bror, brorsfru och inneboende har roat mig kungligt här i många timmar men nu sku det promenera till Dinos och lyssna på Last summer sins.

Hoppas NÅN är vaken här. Jag har halsbränna men inget hemma.

• Garageänkan
    AasaC skrev 2009-03-27 23:24:03 följande:
    Jag är också här. Får se när jag kommer i säng. Peppe är inte hemma och barnen sover, så då blir det ju att sitta här. Peppe skulle ut med några från jobbet. De ville visst tacka av honom, typ, eftersom han slutar på jobbet på onsdag. Får se när han kommer hem. Han sa godnatt innan han stack iväg, så han trodde väl antagligen att det skulle bli sent.
    Bra att jag inte är den enda me gubbe på vift ikväll då
Svar på tråden Ålandstråd 8