Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Nu måste vi ut och städa bilen. Det ligger typ 30 kg sand i baksätet och en tjej ska komma och testa den på måndag, hon är intresserad av att köpa den så vi säljer väl då med lite ledsna miner... Men vi har reserverat en annan bil så hoppas affären går igenom så vi få ny bil snart som passar våra behov lite bättre. Och den är inte helt trött heller så det ska nog gå bra det

• Garageänkan

www.supanet.com/media/00/07/64/honda_crv.jpg en sånhär fast den är svart och har mörka rutor och handtagen är kromade. Väldigt snygg. Jag skulle inte vilja ha en i sån färg som på bilden, de tilltalar mig inte alls.... Så nu får vi hoppas på att hon här köper bilen så vi får köpa en ny

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-29 12:28:52 följande:
    åååh. nu blir jag riktigt avis. sån vill jag med ha! kostar en sådan då? va är det för motor i den?
    Bilen så vet jag inte av vi blir att betala nu men vi får hu bra för våran bil så det blir inte så många kontanter då. Känns på nåt sätt bättre på det viset

Honda CR-V 2,2 i-CTDi (140hk) 4WD 5D
  • Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-29 17:52:26 följande:
    okej låter helt bra det!
    Tror jag med... Eller bäst hittills av alla vi kollat och testat. En sprillans har vi ju inte råd me och mina krav var att den sku ha större basksäte, och att jag skulle sitta bra och att den va någorlunda snabb och snygg
  • Garageänkan

Vår nuvarande är ju snabb som en pil... Så man kommer att sakna rallykänslan förstås. Men som sagt man har kanske andra behov nu när man är familj.

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-29 18:05:49 följande:
    ja jag skulle oxå vilja ha en nyare bil. men min bil har ju en 2,5l motor med turbo så den är ju pigg som attan. o de bilar ja tittat på finns inte me samma motorvolym o antalet heppor under huven så känns som man byter ner sig liksom..
    Vår har ju 150 Hp i en ganska lätt bil så ja. Men det var ganska fin acc i Hondan med så det känns inte som att man byter ner sig så mycket iaf.
  • Garageänkan
    Jillsan80 skrev 2009-03-29 18:06:03 följande:
    Huvudsaken bilen går 90km/h iaf, fortare får man ju inte köra här på holmen
    Fåren säger bäää.
  • Garageänkan

LuMa: usch påminn mej inte om Volvon, den drack mer än en uteliggare den. Man fick tanka flera ggr om dagen typ. Suck...

• Garageänkan
    LuMa skrev 2009-03-29 18:14:53 följande:
    Tyckte du? Vår ligger runt litern milen nu vintertid och det är nog ändå acceptabelt tycker jag med tanke på dess storlek och vikt..
    Ja men jag tänkte också på hur tråkig den var att köra samt svenssonstatusen mm mm
  • Garageänkan

Fan vad jag är trött. Kan ju inte gå och lägga mig redan nu heller. Då vaknar jag ju kl 5 eller nåt sen...

Suck...

Ska på en massa möten imorgon det är bara kul saker iofs. men man bör hålla sig vaken.

Svar på tråden Ålandstråd 8