Ålandstråd 8
Emilia: nu går vi ut så hör av dig på mobilen om du vill leka något
Emilia: nu går vi ut så hör av dig på mobilen om du vill leka något
Tjena. Vi har varit med bussen till stan och det var inte så smart för man skulle ju hem igen, upp för backen from HELL. SAT*N (sorry) vad ont jag har nu. Kan inte stan sponsra ett rullband hit upp på berget så man slipper knata i den hemska backen. Bilar fastnar ofta (pension som inte kan köra bil i halka) osv osv...
Så det är nog inte bara jag som är lite less på den.
Men i sommar kan jag ju träna genom att gå upp och ner för den MÅNGA ggr med båda ungarna i släptåg så kommer jag att vara Fit som en , ja 15 åring?
haha
Troll: Hoppas du åker in idag så får du en varm och solig förlossningsdag
Vi funderar på att köpa en sån brio som man sätter framåtvänd i och sen kan man ta bort ryggstödet åt LillM. Han sitter nu framåt i sin graco duo xtp eftersom han inte kunde sitta andra vägen i vår bil.
Godmorgon, vi tog lite sovmorgon idag och nu ska jag skjutsa M till dagis han ville dit idag igen, det var tydligen kul där igår fast han hävdar att han bara vill va hemma med mamma
Me81: vem fyller år?
Troll: Ja det skulle va soft om de sa precis när bebin kommer eller om de INTE skulle säga ett datum utan i början eller mitten eller slutet av månaden så skulle man inte stirra sig blind på ett specifikt datum.... tycker jag iaf.