Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Nu börjar det kännas lite bättre : Du har 76 dagar kvar till beräknad förlossning.

Eller är de nu man ska få panik? .hihi

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-24 15:21:47 följande:
    D går snabbt, jag börjar redan fundera på nr 3. Iallafall om förlossningen går ännu snabbare och den sku va lika "snäll" som vår namnlösa. Han har inte skrikit sen BB. Gnyr till när han e hungrig eller ensam bara, gillar att va i famnen. E skrek i två månader så detta e paradiset eftersom denna även sover hela nätterna.
    Jag beställer också en sån

M hade ju kolik tre månader och jag höll på att avlida av smärta från allt kånkande. Men nu kommer ju T att va hemma så eftersom han inte går i skola mer så de kommer ju att hjälpa massor.

Vi ska snart till Eckerö så M ska få köra en sån där liten grävmaskin, en riktig alltså. Vet inte hur jag ska få i honom nån middag... Han är för uppspelt.
  • Garageänkan

Nån annan som är glad över skattelappen? Jag fick betala första gången förra året det var surt men T betalade åt mig för han fick tillbaks en massa. Nu får jag tillbaks en massa pengar och han också. kankse man sku boka in en resa i december eller så? unna sig något... för en gångs skull bara han o jag.

• Garageänkan

Lalalala.... Här är man vaken. Funkar inte att sova när det är såhär knasigt i min rygg... Inte kan man gå ut och inte städa heller då vaknar ju alla. Tv går också bort. Får kolla på nån film här på datorn.

• Garageänkan
    Rosina skrev 2009-04-27 19:10:26 följande:
    ja mitten på augusti räknar att detta är slutet på april nu
    Vad kul, jag har ju i början av Juli jag och så finns det bebisar på g i september här i tråden också vad jag vet.
  • Garageänkan

Igår var jag in en sväng pga blödning men allt var bra med bebisen och så stod det 3/7 som datum. Så det flyttas från 16-9-3 nu. Så kul om de är den 3:e så skulle M och bebis ha samma födelsedag men annan månad.

• Garageänkan
    LindaMa skrev 2009-04-27 20:39:28 följande:
    Skönt att allt var ok. Man blir ju lite orolig om man börjar blöda. Lite för tidigt för bebis att komma ut nu.
    Ja faktiskt men det är skönt att få veta att bebisen var ok. Det var riktigt kul för jag såg ena handen och den höll på och mixtrade med fingrarna
  • Garageänkan

Quiet thoughts skrev 2009-04-27 21:42:46 följande:

skönt att allt var okej klart man blir nervös om det kommer blod när det egentligen inte borde göra det. fast det verkar ändå rätt vanligt tycker jag när man läser om det?!
    Jag har också hört en del saker, att många som har foglossning blöder pga det, man kan få blödningar pga svampinfektioner och efter samlag samt bara ändå, nu fick jag förvisso inte så mycket men tillika vill man ju kolla upp det ordentligt. Hade ju en massa onda SD också och svårt att gå.
Svar på tråden Ålandstråd 8