Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Anniele skrev 2009-03-30 19:18:09 följande:
    nja, sjukskriven hela april så mycket liv är det inte det är bara att komma via nån dag om du vill prova dom. Det var min "tidig-graviditet-byxor" så dom var väldigt tajta på mig (stuprör) men är antagligen inte lika tajta på dig
    Men lek med mig nån dag då? jag har ju tråkigt alla dagar.
  • Garageänkan

Härligt Trollkompis! Hoppas h*n tog vräkningen på allvar nu.

Vi har köpt ny bil idag så nu kan ni sluta hälsa på blåa faran för den bor hos en annan nu Eller Jag är ju nöjd med nya bilen förstås.

• Garageänkan
    snöfall skrev 2009-03-31 16:49:45 följande:
    Kan man äta leverpastej när man är gravid? Jag har för mig att jag förra gången läste att man inte sku äta det, men blev så FRUKTANSVÄRT sugen på det när jag handlade idag.. så hoppas att det inte är skadligt på nåt sätt....
    Kolla på livsmedelsverket.se om pastejen. Det innehåller ju en massa järn så det är nog det du är ute efter.

Idag fick jag tillbaks en massa av mina beggadr mammakläder....Ha inte kolla oigenom dom ännu men

Dåligt av Kappahl att sluta men de hade ju bar typ strl 42 och 48 kvar och så stor e int jag ändå så.
  • Garageänkan

__________________VÄLKOMMEN _ELLIOTS LILLEBROR____________________________

Strax före 17 idag kom Elliots Lillebror ut.
    Tog nästan 3 timmar innan han tittade fram
    Längd: 52,5
    Vikt: 4260gram

Trollvinter hälsar alla. De mår bra allesammans.

• Garageänkan

Det rekommenderas ju inte längre att man skall äta just lever i den form som leverbiffar och sånt ofta. Det samlas så mycket miljögifter i levern hos djuren så det är inte alls lika hälsosamt som det ansågs vara förr i tiden.

• Garageänkan
    snöfall skrev 2009-04-01 19:53:53 följande:
    ok, tack för svaren om leverpastejen. Är bara det jag äter, har aldrig klarat av att äta lever i någon annan form.. kräks nästan bara jag känner lukten av det *blääk* Usch vad svårt malvina har att somna på kvällarna o vakna på morgonen nu efter tidsomställningen
    samma här både barn & vuxna är i obalans
  • Garageänkan

Jag är lite sur. T har snott min bil och lämnat kvar sin risiga pickis som jag inte gillar att köra i stan. Sen har jag dessutom tappat bort min kodtabell med bank-koder så jag måste in till banken och hämta en ny innan jag kan betala all aräkningr....

• Garageänkan
    Jillsan80 skrev 2009-04-02 12:42:02 följande:
    På tal om bil så såg jag T i nya bilen igår, skitsnygg Bilen alltså
    Ok tack tack. Jag tycker också den är fin. bara för att den är svart så ser den liksom grymmare ut än de som är grå. Vår granne har en grå och den har jag inte ens lagt märke till innan så... Mycket vad lite färg kan ställa till med.
  • Garageänkan

Jag har ett erbjudande om nån hakar på. Det är så att min mamma skulle bjuda på teater nu på fredag men hon har fått begynnande lunginflammation och är ej säker på att hon är frisk tills dess.

Det är iaf teatern på stadshuset (tror jag) och den borde hålla på mellan 19-22 med paus emellan och om nån vill komma med mig så får ni biljetten gratis alltså eftersom den ej går att lösas in.

Eftersom det säkert är fler som är intresserade av gratis teater så tänkte jag att de som är intresserade får skicka en motivering i min inbox varför just de ska få komma med Så väljer jag nån sen

Svar på tråden Ålandstråd 8