Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Njeee. sen ska man tänka på namn också...
    Jag tycker vi har världens finaste pojknamn redan och nåt tjejnamn kommer jag inte att komma på om de är nån tjejbebis.

jag förknippar alltid en massa namn med personer och knappast vackra saker.

• Garageänkan
    SmillaMilla skrev 2009-04-27 22:22:40 följande:
    ja men det är ju det som är roligast. Ni borde ha en liten Siri!
    Nej absolut inte. Siri är en jag gått i samma klass som som inte är min favvo direkt.
  • Garageänkan

Nu sova. Åldern tar ut sin rätt.

• Garageänkan

Vi har inga namn ännu. Eller ganska många egentligen. Så han eller hon får ha femton dubbelnamn.
    or not.

Nu kommer Annie hit på lite tårta så jag ska va social på riktigt.

Jag tycker att Eddie är sött men det heter ju brorsan så det är lite knas att ha bebiskorven att heta så.

• Garageänkan

Någon som har sett något badkars-skötbord? Säg till isf. Vill ha ett sånt.

• Garageänkan

Jag har plockat fram en cykel åt M nu. Han har rejsat trehjuling hittills men nu va de dags för riktig cykel tyckte han. De sku ju gå bra om han hade vett att stanna. Men han lär sig säkert snart. Han är ju så van med att sätta fötterna i så nu funderar vi på att skaffa en sån där pinne iaf. Det är ju livsfarligt annars

• Garageänkan
    Foxx skrev 2009-04-28 21:40:47 följande:
    Haha okej Jag skulle också kunna ha en shettis, den fick heta fast Sven-Runar om det var så, jag är inte kräsen Men karln tycker det blir bökigt att ha en sån i källaren så jag får väl vänta ett tag. Jag är också en av dom som är okreativ vad gäller pojknamn. Så ploppar det fram en son nångång i framtiden lär väl stackarn få vara namnlös sina första levandsår eller så. Säkert har D nåt förslag han med, men vet inte om jag litar på hans omdöme. Såvida jag inte vill döpa barnet till Makita eller Bosch eller nåt liknande.
    Helt säkert. Eller kanske MP efter byggis.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-28 22:54:49 följande:
    Kanske man får rabatt då? Om man heter Bosch eller Byggis eller sånt? Fast om man heter MP kanske man blir retad för minipitt?
    MPMPP kanske.

Jag är så jäkla avis på alla som kan sova. jag kan INTE.
  • Garageänkan

Är i v 30 nu...

Minns inte vad det betydde att det kliade på hela kroppen, hade så med M också. Håller på att bli galen. Nån som vet?

• Garageänkan

Quiet thoughts skrev 2009-04-28 23:36:23 följande:

har hört men har glömt de kunde vara nåt med förhöjda levervärden kanske eller nåt? inte om de är måttligt men massor? googla?
    Kan ju vara nåt annat också. Skulle vilja ligga i ett bad med is...

Har tagit en massa tester på alla värden osv och alla var ju Ok så det är ganska jobbigt att ha en massa fel men inget visar det.
Svar på tråden Ålandstråd 8