Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Jippi. Vecka 26 nu och BAAAARA 104 dagar till bf. Borde fira med ... eh? Hm.... Känns inte speciellt nära ännu nej

• Garageänkan
    AasaC skrev 2009-03-27 23:34:07 följande:
    Du är ju mer än halvvägs i alla fall.
    Ja men ändå... Tiden går LÅÅÅÅNGSAMT när man inte kan va aktiv som vanligt...
  • Garageänkan

Uäää vilken halsbränna jag har, kan inte sova... Inget på TV och ingen medicn hemma heller som lindrar...

• Garageänkan

Jag är också TRÖÖÖÖTT! Måste och handla mat till kantarellen med LillM nu. Jag skulle kunna sova längre.

• Garageänkan

Hej nu sitter jag med tända ljus och medverkar i Earth Hour... Fast det kanske inte är nu men ändå.

Idag bakade T kanelbullar och såklart kom hans brorsa och hans polare hit precis när bullarna var klara och mumsade i sej en massa så nu är det inte så mycket kvar. Får frysa in resten så jag har nåt att bjukka på om nån kommer på besök hit nån dag. Det var det som va meningen...med bullarna

Måste kolla om T har somnat när han nattat M?

Jag vill gå en liten stund till dinos ikväll och lyssna på bandet, igår var ju T dit så det är min tur nu men jag är ganska trött så det blir nog inte av.

• Garageänkan

Quiet thoughts skrev 2009-03-28 20:32:53 följande:

släckte ner här med. Bara en svag nattlampa i sovrummet just nu. Jag själv kollar en eko hemsida. Hittat snuttenallar i ekologiskt och huvudet är stoppat med fårull. Jag tror Alvin skall få en, dom är jättefina tyckte jag. www.vihreasammakko.fi/product_info.php...
    Gulliga snuttisar.
  • Garageänkan

Jag är trött fast jag i princip legat i sängen halva dagen. Har haft onda SD och måste ligga stilla och dega...

Tror jag ska släcka för ikväll nu.

Ha det gött allesammans. Troll-hoppas liten kommer i natt nu då!

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-28 20:53:50 följande:
    Äh, jag hitta!!! waldorfdockor.com/
    Jag har sytt en sån åt ett gudbarn. Tror vi blev tvingade på nån kurs att göra såna tror jag. Eller nåt.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-28 20:54:59 följande:
    Asså du, nu får du va snäll o ge mig lite SD oxå! SÅ jäkla snål e du på dom! Jo ligg o vila, så släpper d nog, jag ha provat allt men d e nog lite skillnad o va halvvägs och på övertid antar jag...
    Ja jag hade nog tänkt få en som är liiite större än 800 gram typ...

Jag vill verkligen inta ha ut den redan, kanske dina värkar som hamnat på fel adress?

Jag hade ju såhär me M i magen med men han kom ÄNDÅ 9 dagar övertiden.

Godnatt vänner.
  • Garageänkan

Min arbetsplats var ju jättensäll mot mog och lät mig pula på med det jag orkade. jag hade ju trots allt ont sen tidigt i graviditeten. Sen till sist så kunde jag inte ens stå upp så jag hängde mellan två stolar i köket när det var jag som hade köksveckan... benen bar inte. Då tyckte både jag och jobbet att det var dags att sjukskrivas... Man har ju trots allt bara en kropp och en rygg och det vikigaste är ju att kroppen mår bra och att man klarar livet även efter att bebin kommit ut om man har såhär stora bekymmer. Det är ju ingen semester att ha en vild treåring och en nyfödd liten klimp hemma direkt.

jag önskar att min foglossninge släpper samtidigt som bebisen kommer så jag inte har några bestående men sen...

Svar på tråden Ålandstråd 8