• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

Clarissa:menade ej att du hoppas på tjej eller kille...jag bara skrev att bara för de säger tex tjej så kan det bli kille och tvärtom

• Emilia82

clarissa: man kan ju shoppa ganska neutralt,inte flickigt eller pojkigt om man ej vet vem som är i magen,som skrivet:)

• Trollvinter

Smultronet: Asch va trist! Dessvärre e d henne vi ska på UL till imorn, får hoppas att hon e på bättre mood då... Dr. K e verkligen guld, men jag gilla MN oxå, han va vettig. Har aldrig varit till Dr. A men nu blev jag nyfiken...

Ja, som sagt, UL imorn 12:00. SEN e d projekt boa, packa BB väska m.m. som gäller tänkt jag.

• Pillan2012
    Clarissa83 skrev 2009-03-03 21:15:30 följande:
    Nej nu blir jag faktiskt upprörd! Att det ska få vara sådär, hon skickar ju var och varannan patient vidare vad det verkar.. Är man på inlärningsstadie ännu så ska man väl ha en kunnig läkare med sej vid undersökningen....
    Är det så??? Jag hade inte ens hört talas om henne före idag! som sagt, HELT  värdelöst UL, och än värre om hon har som vana att skicka "alla" vidare!!!

Nu blev jag om möjligt ännu mer upprörd!!! 
    Längtar redan efter Dig!
  • Trollvinter
    Pillan2012 skrev 2009-03-03 22:06:55 följande:
    Är det så??? Jag hade inte ens hört talas om henne före idag! som sagt, HELT  värdelöst UL, och än värre om hon har som vana att skicka "alla" vidare!!!Nu blev jag om möjligt ännu mer upprörd!!! 
    Jag har hört att hon är väldigt osäker o håller på läääänge o ändå vet hon inte riktigt (och har hört att Dr. K ofta e med oxå när han har tid...), men jag hoppas att hon ska kunna se NÅT jag e iallafall i v. 38 eller nåt sånt.

Nå, nu ska jag föna håret lite o hopp i säng o hoppas på en bra dag imorn.
  • Pillan2012
    Trollvinter skrev 2009-03-03 22:09:26 följande:
    Jag har hört att hon är väldigt osäker o håller på läääänge o ändå vet hon inte riktigt (och har hört att Dr. K ofta e med oxå när han har tid...), men jag hoppas att hon ska kunna se NÅT jag e iallafall i v. 38 eller nåt sånt. Nå, nu ska jag föna håret lite o hopp i säng o hoppas på en bra dag imorn.
    Jo, hon höll på länge och inget vettiggt kom ur det ändå... känns bara som att rutin-UL är en extra viktig undersökning, speciellt när fostret aldrig undersökts tidigare, och så blev det så här tokigt? Man känner sig ju bara mer osäker och nervös idag än innan UL:et ju... nå, om 3 veckor är det MK och då en extra lång undersökning på 45 min, det blir säkert bra... men men, klart man är besviken... OCH förvånad över hur det "får" gå till!
    Längtar redan efter Dig!
Svar på tråden Ålandstråd 8