• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

börjar faktiskt se mer o mer negativt med henne nu när man får lite påminnelse..

• Trollvinter

Ja, nu har jag iallafall varit på Ultra till AK. Vet ej om jag våga säga min åsikt nu efter va nu ha sagt Undrar ni nåt så får ni fråga!

• Quiet thoughts

Undrar om det är samma A jag hade med Alvin. Hmm
    Jag hade henne bara en gång och det var hon som gav mig hinnsvepningen isåfall. (Och ja dom gör ONT på vem som än gör dom om man tycker dom gör ont)

• Lewisia

Måste göra en instickare här om jag får .
    Har ingen egen erfarenhet av omtalad läkare dock av många andra läkare på gyn genom åren.
    Sedan dom fått denna Ul apparat har jag dock varit med om väldigt duktiga och erfarna vik läkare från sve som sagt som det var, att denna apparat är väldigt avancerad och tar tid att lära sig.
    Så kan det ju vara med denna läkare med? att apparaten är svår att förstå sig på för henne än?
    Sedan att bemötandet är dåligt är ju under all kritik!! Tråkigt med sånt!

Sen har MK varit exakt 40 min sen (blir ju avgiftsfritt efter 45...) dom två sista gångerna jag vart där.. och det irriterar mig en aning och svårt för maken som har jobb o passa, samt om man har barnvakt....

• Quiet thoughts
    Quiet thoughts skrev 2009-03-04 14:00:01 följande:
    Undrar om det är samma A jag hade med Alvin. HmmJag hade henne bara en gång och det var hon som gav mig hinnsvepningen isåfall. (Och ja dom gör ONT på vem som än gör dom om man tycker dom gör ont)
    dessutom lovade hon mig igångsättning om den ej skulle fungera.
  • Trollvinter

Quiet thoughts skrev 2009-03-04 14:06:14 följande:

dessutom lovade hon mig igångsättning om den ej skulle fungera.
    D gjorde odm i princip med mig oxå idag eftersom "den" beräknades väga över 3,5 redan...
    Har molvärk nu iallafall o börjat blöda lite, så kanske kanske d sätter igång så småningom...
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-03-04 15:27:58 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-03-04 14:06:14 följande: D gjorde odm i princip med mig oxå idag eftersom "den" beräknades väga över 3,5 redan...Har molvärk nu iallafall o börjat blöda lite, så kanske kanske d sätter igång så småningom...
    spännande
  • LindaMa
    Svar på #596
    Ååå! Snart kanske du har en liten bebbe i dina armar!!
  • LuMa

Troll:
    Spännande! Hoppas du slipper gå så länge till nu!

Jag hoppas alla som har blivit behandlade tokigt hos någon läkare ringer och berättar det till tex patientombudsmannen.
    Är det ingen som berättar så blir det aldrig bättre heller. Så känner ni er dåligt bemötta så RING och säg det!
    Jag har själv gjort det och det var ingen höjdare att ringa och "skvallra" men som jag blev behandlad hos den läkaren så ska ingen behöva bli. Det visade sej efter ett tag att jag inte var den enda som klagat på läkaren så h*n fick gå från hälsocentralen där h*n jobbade då. Tack och lov.

• Trollvinter

Jag har faktiskt inget att klaga på ang. AK, jag fick dock vänta 40 minuter innan jag fick komma in och då hade D precis måsta fara tillbaka på jobb

Svar på tråden Ålandstråd 8