• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter
    LindaMa skrev 2009-03-04 16:55:56 följande:
    Ååå! Snart kanske du har en liten bebbe i dina armar!!
    Jaa, ska packa väskan imorn så får vi hoppas att den inte behöver stå sååå länge...
  • Clarissa83
    Pillan2012 skrev 2009-03-04 11:02:04 följande:
    Trodde gyn hade teltid mellan 12-12.30 för nu har jag hetsat upp mig så himla mycket och är ARG, men får ringa imorgon istället och se om det finns tidigare tider till MK än den 30.3, för ett nytt RUL. Nåja, nu är man en erfarenhet rikare och aldrig mer den läkaren kan jag säga.
    Vi ska också den 30.3. Ses i väntrummet
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Emilia82

Troll:nej men kommer gärna till BB och hälsar på före det

nu ska 2 busiga töser i säng...imorgon åker P till Malmö 2 dagar....få se vad vi gör här hemma så länge...mässan kanske m.m.

• Clarissa83

Vi har en låda ljusblå tapet om någon är intresserad... Bibibilligt!

♥BF 31 Juli ♥
  • Me81

troll:men d e ju bra om du ngt positivt att säga om henne också eftersom hon säkert lär finnas där i många år till!Och många som kommer att gå till henne också..

• Clarissa83
    Me81 skrev 2009-03-04 18:36:27 följande:
    troll:men d e ju bra om du ngt positivt att säga om henne också eftersom hon säkert lär finnas där i många år till!Och många som kommer att gå till henne också..
    Ja, alla VILL ju kunna gå till A också. Synd bara att hon inte fått mera inlärning på arbetsplats innan hon börjar arbeta självständigt, är så känsliga saker det handlar om.
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Pillan2012
    Svar på #602
    ah, såg nu att vi är väldigt nära varandra, ja e beräknad till 3.8, så vi ses på BB sen
    Längtar redan efter Dig!
  • LindaMa
    Svar på #603
    Fint datum! Men jag vet inte om jag har lust att fira 30-års dagen i väntrummet...
  • Clarissa83
    Svar på #608
    Hehe, får skrika ikapp alltså ^^
    ♥BF 31 Juli ♥
Svar på tråden Ålandstråd 8