• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83

Och nu ska jag gå i säng.. Halv nio en onsdag.. Småbarnslivet kommer passa mej utmärkt känner jag Ska till sverige i morron och shoppa kakel till duschrummet vi ÄNTLIGEN ska börja med i huset. Ha det, och se till att det finns nå kul att läsa när jag kommer hem sen

♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter
    Clarissa83 skrev 2009-03-04 19:35:30 följande:
    Och nu ska jag gå i säng.. Halv nio en onsdag.. Småbarnslivet kommer passa mej utmärkt känner jag Ska till sverige i morron och shoppa kakel till duschrummet vi ÄNTLIGEN ska börja med i huset. Ha det, och se till att det finns nå kul att läsa när jag kommer hem sen
    Jag som tänkte se förlossningskliniken med dig!
  • Quiet thoughts

Emilia babblade om flyg förut, nu for ett över vårat hus. Kanske samma?
    Jag tänker inte på flygen då flygen alltid under hela min barndo flög ovanför vårt hus. Alla möjliga flyg men speciellt "Åboflyget".

• MammaEmmaLina

Quiet: Det var nog Air Åland som kom från Helsingfors nyss, de brukar flyga över oss, men ikväll har jag inte hört det så det kom väl från annat håll.

• Quiet thoughts
    MammaEmmaLina skrev 2009-03-04 20:11:16 följande:
    Quiet: Det var nog Air Åland som kom från Helsingfors nyss, de brukar flyga över oss, men ikväll har jag inte hört det så det kom väl från annat håll.
    Okej...
    Jag brukar ej tänka på dom men hörde det nu precis så
    Bara att jag misstänkte ett Finlandsflyg
  • Jessys
    LindaMa skrev 2009-03-04 19:20:20 följande:
    Fint datum! Men jag vet inte om jag har lust att fira 30-års dagen i väntrummet...
    väääldigt fint datum
  • Garageänkan
    Svar på #608
    BRA datum då kom min första klimp
  • Garageänkan

Jag har shoppingångest fast jag inte ens varit till sverige ännu. Vill ha nya soffor fast vi köpte i december emn....

Svar på tråden Ålandstråd 8