• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • LuMa
    Clarissa83 skrev 2009-03-13 08:30:17 följande:
    Och sen blir det väl namnboom efter att man döpt sin unge så e man inte ensam längre iaf, gah!
    Så blev det för oss.. Våra ungarns namn låg som nummer ett i namntoppen i Sverige 2008.
    Vi känner oss hedrade, det var ju vi som satt trenden.

Lucas hette Kråkan i nästan tre månader efter han kom ut.
    Vi hade massor av namn på lager men inget passade! Ungen såg ju inte ut som nånting.
    Maya var namnlös en par veckor innan vi hittade rätt.
    Tycker det är mycket svårare att hitta pojknamn än flicknamn..
  • Garageänkan
    Emilia82 skrev 2009-03-13 15:30:30 följande:
    Quiet:jag ska nog ha typ i april tror jag...idag köpte jag den där kalasklänningen åt Tuwa...ska ju till sverige snart så shoppar på h&m lindex m.m. mer kläder åt alla sen:)
    Bjuder du oss då? Mig och magen?
  • Garageänkan

Någon som är i behov av Libero blöjor Comfort fit 12-22 kg- skriv en inbox. Oäppnad förpackning. Har även ganaks mycket Pampers som är i sån stor låda. M har aldrig blöja mer så det va inte så smart att köpa i sverige. Orkar inte spara tills mag-bebisen kommer att passa i eller borde man spara?

• Clarissa83
    Svar på #901
    "ungen såg ju inte ut som nånting" haha
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan

Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av en lugn kväll... M somnade nyss och guben är ju i svedala och åker snowboard...

Tittar in senare om nån är oppe ännu då.
    Kommer de nån bra film ikväll eller nåt annat att se?

• Clarissa83
    Svar på #905
    ingen aning, har inte orkat knäppa på den ens..
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Nilam 84

hellu.
    glor på lets dance med ett halvt öga och packar inför helgens trip. Flyger direkt till Riga imorronbitti vid halv 8 och kommer hem på söndag vid middagstid, så d blir ingen långvisit direkt...
    Kommer å sakna lillskrutt massor å lite mer än d!!!

Vad inhandlades hos Smilla idag? *nyfis*

• Jessys
    Garageänkan skrev 2009-03-13 18:54:55 följande:
    Någon som är i behov av Libero blöjor Comfort fit 12-22 kg- skriv en inbox. Oäppnad förpackning. Har även ganaks mycket Pampers som är i sån stor låda. M har aldrig blöja mer så det va inte så smart att köpa i sverige. Orkar inte spara tills mag-bebisen kommer att passa i eller borde man spara?
    skriver en inbox imorn..
  • Clarissa83

Satte på teven sen iaf och kollade på dagens avsnitt av doctors.. Ja blev lite småirriterad på paret som inte kunde VÄLJA mellan kejsarsnitt och vaginal förlossning.. Det är skit bra att kejsarsnitt finns för riskförlossningarna, men att bara få välja efter eget tycke?? De valde iaf kejsarsnitt, antagligen för att Lisa nämnde att man kan spricka från slidan till anus vid vaginal ^^

♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

Jag mäter nu 114 cm runt magen, var kommer allt skinn ifrån och vart ska d ta vägen sen? Igårkväll var mitt ena ben totalt låst och jag måsta ha hjälp för att komma ner i sängen samt för att kunna vända mig i sängen, tog enormt ont!!! e roligt. Var liiite bättre idag men jag har jätteont i högra skinkan o ner i benet plus att hela höften/bäckenet e åt hel*ete.
    Har nu så mkt vätska i kroppen att varje liten söm avkläderna syns samt alla veck på lakanet efter att jag legat i sängen så jag blir orolig varje gång att jag sku ha fått hudbristningar på magen när jag vaknar o känner på magen, när jag kollar i spegeln så e d bara veck-avtryck.
    Har idag bakat veckans 4:e paj. Börjar få tråkigt kanske?
    Jag ha iallafall sluppit åka in till BB fredagen den 13:e. Inget ska väl hända den här sista halvtimmen så akut.
    Ska gå o lägga mig nu. Hoppas på att sammandragningarna gör lite nytta iallafall fast d inte tar ont utan bara stramar.
    BTW sa hon på senaste rådg. besöket att huvudet va fixerat, d va d inte förra veckan, så d går väl lite framåt.
    Börjar längta efter lustgasen, bara för att få skratta lite. Missförstå mig inte o tro att jag e värsta deppig, men foglossningen gör mig faktiskt lite lessen, vill kunna busa med E som vanligt och inte va sååå tråkig... D hjular med honom o står på händer o jag sitter breve som en padda. Kan nästan inte leka på bilmattan längre. *snyft*

Svar på tråden Ålandstråd 8