• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter
    Foxx skrev 2009-03-12 19:30:40 följande:
    Jag hade inte hört om en enda M före eran M, men det är båda sött, enkelt och annorlunda!Just nu har jag snöat in på Elsa, det är så sött. Men innan det blir dags för nån unge hinner det väl ändra hundra gånger ^^ Sen gillar jag Smilla, Pixie, Ellie.. Och på pojkfronten är det just nu Luca, Noah och Théo. Men som sagt, ingen onge på jäsning så det hinner ändra
    Elsa gillar jag oxå! KAnske lite för likt Elliot, men skitfint!!!
    Smilla va jag inne på till E, men har inte d med på tjejlistan denna gång faktiskt...
    Luca heter min bästa kompis barn och Teo heter en på E´s dagis. Båda e jääättefina!!
  • Trollvinter
    Foxx skrev 2009-03-12 19:30:40 följande:
    Jag hade inte hört om en enda M före eran M, men det är båda sött, enkelt och annorlunda!Just nu har jag snöat in på Elsa, det är så sött. Men innan det blir dags för nån unge hinner det väl ändra hundra gånger ^^ Sen gillar jag Smilla, Pixie, Ellie.. Och på pojkfronten är det just nu Luca, Noah och Théo. Men som sagt, ingen onge på jäsning så det hinner ändra
    Elsa gillar jag oxå! KAnske lite för likt Elliot, men skitfint!!!
    Smilla va jag inne på till E, men har inte d med på tjejlistan denna gång faktiskt...
    Luca heter min bästa kompis barn och Teo heter en på E´s dagis. Båda namn e jääättefina!!
  • Clarissa83

På tal om Tuva-Li så vile jag ha Novali(e) förut, men eftersom gubben kände nån som hade TÄNKT ha det på sin bebis fast det inte blev den sen ändå så ids vi inte "sno" det heller... Valerie diggar jag också men en gammal polare döpte ju sin kiddo till det :S Svårt att va ensam i välden om något namn Och sen blir det väl namnboom efter att man döpt sin unge så e man inte ensam längre iaf, gah!

♥BF 31 Juli ♥
  • Emilia82

Quiet:tror C gör det,är osäker vad det står för ålder på hennes,slängde paketen:)

• Emilia82

Quiet:ifall J och jag kommer någon dag så kan du säkert skicka med dem då

nu ska jag packa väskor m.m. ska ju på me&i party först,och ikväll scrapbookingkurs+ att barnen ska ha fammo&faffa här ikväll,så har skrivit en 'bruksanvisning' om dem.nattnig m.m.

• Me81
    Emilia82 skrev 2009-03-13 10:50:00 följande:
    Quiet:ifall J och jag kommer någon dag så kan du säkert skicka med dem då nu ska jag packa väskor m.m. ska ju på me&i party först,och ikväll scrapbookingkurs+ att barnen ska ha fammo&faffa här ikväll,så har skrivit en 'bruksanvisning' om dem.nattnig m.m.
    haha..jo d känns lite konstigt o skriva bruksanvisning för barnet/n
Svar på tråden Ålandstråd 8