• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

d kan ju ej finnas flera felicia F...

• Foxx

Troll: Du får passa på att klura hastiga tag så kan du och nyfödingen heta nåt helt eget sen Eller så får du helt enkelt gifta dig i smyg, bara för namnets skull. Såvida du inte menade omständigt rent juridiskt dvs
    Me81: Dubbelnamn tror jag inte jag vill ha, just för att både sambons och mitt efternamn "dubbla" i sig självt. Blir ju jättelångt att skriva Men är lite inne på att spara första bokstaven från mitt, det ser lite snofsigt ut tycker jag. OM det nu blir av att gifta sig nångång alltså

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-03-12 13:28:24 följande:
    d kan ju ej finnas flera felicia F...
    Ja just d, ja kan o kan, men hur kul e d då
  • Garageänkan

Vi hade nog ganska många namn på M innan han kom ut men sen var han en M så det va inget snack om saken. Vet ingen annan som heter det. Fast nu har jag sett att det finns en som var i tidningen på nåt dagis som heter så samt en långväga bekanting har döpt sin son till M också. Lite knasigt när vi båda var på HC och läkaren sa M ska in Båda reste sig samtidigt

Nu har vi INGA namn alls. Svårt detta.

• ina2girl

Qouiet:
    Wilma har inte heller reagerat på Amoxin, hon käkar det nu mot sitt öra...hon hör inget på det men jag tror det blir bättre bara inflammationen lugnar ner sig, hoppas iaf.

Wilma har alltid hetat Wilma även i magen, fanns inte i vår lilla värld att det ens kunde vara en gosse i magen så, vi ville båda ha en tjej o alla som såg mig (tom de som inte såg mig) sa att det va en tjej vi väntade, lite enfaldigt kanske men men. Sen blev det Sol i mellannamn för vi e båda insnöade på Isfolket.

• ina2girl

Både gobbin o jag har ovanliga efternamn på den här ön, sen kom det nån trubadurgubbe med samma namn o alla ringde till mig för att boka honom..fast han stavar sitt med H.
    Tro min karl e ensam om sitt namn här, e inte 100 men.

• Nilam 84

Gokväll!
    Cornelia hade ja tänkt mej, eller Nelly men det blev Melinda istället som vi bestämde tillsammans. Hon heter Melinda Nelly Xenia... Xenia hette min mammas farmor i mellannamn.

Om vi ska gifta oss ngn gång så tar jag gåbbens namn. Jag har iofs bytt efternamn en gång redan, när mamma gifte om sig. Men Sambon har mycke ovanligare namn så...

• Foxx
    Svar på #864
    Jag hade inte hört om en enda M före eran M, men det är båda sött, enkelt och annorlunda!

Just nu har jag snöat in på Elsa, det är så sött. Men innan det blir dags för nån unge hinner det väl ändra hundra gånger ^^ Sen gillar jag Smilla, Pixie, Ellie.. Och på pojkfronten är det just nu Luca, Noah och Théo.
    Men som sagt, ingen onge på jäsning så det hinner ändra
  • Foxx
    Svar på #867
    Melinda är jättevackert faktiskt, och inte så himla vanligt heller
  • Garageänkan

Imorgon far guben på skidresa och kommer hem på söndag natt först. Vad tusan ska jag hitta på i helgen? Hoppas jag inte går sönder som vanligt kan bli lite slitigt att va ensam hemma med M om jag får så tokigt i ryggen att jag inte kan gå. Men vatusan, förr i tiden serni, då byggde de bomarsunds fästning i 9:e månaden och spikade gärdsgårdar osv så man ska INGA KLAGA som gravid.

Svar på tråden Ålandstråd 8