Svar på #915
Jojo, du och Bhoobcat var riktigt stabila. Det märkte jag inte minst på antalet borttappade lurar, antalet förvirrade mess då den skulle återfinnas, och framför allt på den höga eurotechnomusiken som fortfarande sitter i karossen på Volvon (ett svagt dunkande i E-type-takt, jag LOVAR). Stabila som fan

Men låna på du, jag är frikostig av mig :P Ni hade väl boka återträff i sommar egentligen? Men så gick du och blev på tjocken istället

Själv är jag ju inte riktigt festivalmänniska. Men kanske, kanske att jag lagar mig med nåt tag.
Vi ringer på sen (som att du läser det här före du är hemma liksom :P ) Mormor-Bob ska bjuda på mat idag, TROR jag. Han bara mumlar ur sig saker handär karln så man vet inte så noga alla gånger vad han tänkt lilla Bob

Garageänkan skrev 2009-03-14 07:58:20 följande:
Jag vill OCKSÅ på Arvika. Bhoob och jag hade så trevligt och gemytligt och vi var alltid helt nyktra och stadiga också, förra året. Men får jag låna han nästa sommar igen? Snälla och kom me du också vetja... Nu ska vi till eckerö en sväng så kan ni ju ringa om ni e på väg sen senare så kommer vi till stan. Ha det gött!