Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Jag tror!
för ca 2 år sen tog en vännina livet av sig. efter ett par månader pratade en lärare med oss om att hon ska åka till en annan stad och träffa sin syster, där fanns det en kvinna som kunde se dem döda. eller vad man nu kalar dem!
men i alla fall allt läraren fick med sig va ett kort på väninnan som tog självmord.
när hon kom tillbacka hade hon skrivit allt som kvinnan sagt om vånninan, och helllt otrolig hon sa saker som ingen annan viste förutom jag o en till tjej, och massa annat så ja när jag hört det där så tror jag
Fröken Freda skrev 2009-03-01 14:01:12 följande:
Mysan59 skrev 2009-03-01 12:58:47 följande:
Detta vill jag veta= Han Jörgen (känd från tv) blev testad av insders robert aschberg om en tjej som påstods vara försvunnen,han såg en massa bla annat att hon va död o låg nånstans.... Tjejen mådde hur bra som helst o var livslevande (kmr inte riktigt ihåg om det fanns nån speciell tjej eller om det va påhittat) men iaf när dom kom dit o skulle prata med han om bluffen så slängde han bara igen dörren o vägrade prata med dom... O han har dom använt i det okända (heter det så) o jag tror inte ett skit på honom efter aschbergs avslöjande....
Nån som vet nåt om detta berätta gärna om just detta...
R Franklin skrev 2009-03-01 18:10:25 följande:
Mysan59 skrev 2009-03-01 18:19:41 följande: