Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
då finns inte jag heller :O)
tror inte på sådant.humbug enligt mig.men alla får tro på vad de vill.
MammaLillfis skrev 2009-02-24 18:34:20 följande:
åh jag tror på allt sånt där.. tror på spågummor och medium och andar och dylikt..
Klart att det måste finnas...
Blir helt extas just nu.. skulle vilja spå min framtid...
MammaLillfis skrev 2009-02-24 20:15:02 följande:
Huruvida det är meningslöst är ju ändå inte upp till dig att avgöra utan i detta fallet Mammalillfis. Du kan ju inte avgöra att det är meningslöst för henne. Eller någon annan (än dig själv) för den delen heller.
Alla har inte behovet av att bevisa saker och ting för andra. Speciellt inte om det är något som är så personligt som detta ämnet är. Man måste inte behöva bevisa saker och ting hela tiden bara för att man ska ha rätt att ha en fri tro.
Det är för mig ställt utom allt rimligt tvivel att det finns människor med mediala förmågor, en del mer och en del mindre, MEN det är ett område/marknad där det finns oerhört mycket "buffel och båg" och jag tror inte på någon bara för att de säger sig vara mediala. Lika lite som jag tror på allt som andra människor säger sig veta eller kunna i andra kategorier. Man får ju visa eller bevisa vad man har för kunskaper och förmågor innan man kan förvänta sig att någon ska "tro". Jag vet dock att jag träffat två personer som livnär sig på sina mediala förmågor och som jag är övertygad om att de inte bluffar.