Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
R Franklin skrev 2009-03-01 22:06:52 följande:
R Franklin skrev 2009-03-02 17:45:10 följande:
Det jag inte förstår med er skeptiker, det är varför ni alltid måste gå in och bete er som att er värld är den enda rätta bara därför att den går att bevisa. Om någon tror på medium så måste ni så fort ni ser en sån tråd komma med era besserwisser-inlägg istället för att låta folk ha en enskild tro om något som detta. Precis som att vi som tror på medium accepterar era åsikter så borde även ni acceptera våra och därmed låta det gå. Inse att alla inte vill tro på den vetenskapliga delen av vår värld utan de trovs kanske väldigt bra med att tro på det de tror på.
Det är ju bara att inse, så länge ni inte kommer att få era bevis så kommer ni fortsätta. Ni kan inte ha mycket till liv då eftersom ni hela tiden måste bevisa saker och ting.
Jag är själv glad att jag är så jordnära min tro och jag är jätteglad för det. Mår bra över det! Varför vill ni försöka ändra på sånt?
Fröken Freda skrev 2009-03-02 20:35:44 följande:
R Franklin skrev 2009-03-02 19:59:07 följande:
Fröken Freda
"Det är ju bara att inse, så länge ni inte kommer att få era bevis så kommer ni fortsätta."
- Hittills har inte en enda person lyckas bevisa för allmänheten att hon/han kan prata med döda människor. Det är bevis.
Men det som jag faktiskt tycker är mer intressant är varför människor låter sig luras och utnyttjas av "medium"?