• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • MammaLillfis

I´m back. Fortfarande samma tugg om evidens ?

• Mysan59
    MammaLillfis skrev 2009-03-06 20:55:20 följande:
    Välkommen tillbaka, MammaLillfis!

Har allt gått bra med flytten? Och har du datorn igång redan, med internet och allt?
  • TBS

Jag har ungefär samma tilltro till medium som till media (alltså mindre än noll)

• Fröken Freda
    R Franklin skrev 2009-03-06 19:54:19 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-06 14:41:42 följande: Du menar att de som tar betalt för sina tjänster inte samtidigt säger att de faktiskt kan spå?
    Det där var inte ens ett relevant svar för frågan.
    Klistrar in frågan igen utifall att den behöver återkomma (vilket det verkar som).

Det är väll ingen här som hävdar att sin tro är sanningen?
    ♥ Medial i väntan på plus ♥
  • Fröken Freda
    MammaLillfis skrev 2009-03-06 20:55:20 följande:
    Kul att du är tillbaka. :D
  • Eisa

Jag vet inte vad jag tror. Det lutar åt ja.

12.34
  • TBS

Om det är så tröttsamt att "ständigt krävas på bevis", är det inte enklare att bara bevisa era förmågor, en gång för alla??

Vi "osynska" behöver nämligen bara överbevisas för att byta sida, sedan har ni vår fulla respekt, jag lovar!

(men inte innan dess)

• AnnsoPannso

Nja, är väl ganska skeptisk till mediala förmågor. Har aldrig varit med om något själv, men vem vet...

Ni här i tråden som har mediala förmågor, hur yttrar sig dom? Om ni vill berätta.

• mina små kämpar

japp jag tror på dem, men som flera andra skriver det finns en hel del som försöker enbart lura till sig pengar tyvärr

• Fröken Freda
    AnnsoPannso skrev 2009-03-06 21:20:38 följande:
    Nja, är väl ganska skeptisk till mediala förmågor. Har aldrig varit med om något själv, men vem vet... Ni här i tråden som har mediala förmågor, hur yttrar sig dom? Om ni vill berätta.
    För mig ofta i känslor tankar som kommer upp. Man kan känna av känslor tankar i chakrana. Sen om man spår i tarot tex så får man ju hjälp på traven med symbolik/färg/nummer etc som man då tolkar.
Svar på tråden Tror du på medium?