Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Fröken Freda skrev 2009-02-26 20:15:25 följande:
Är det inte lite intressant att ts själv inte är med i sin egen diskussion? Lite märkligt att starta en tråd om man inte ens är intresserad av att prata om det man efterfrågat. Är inte ts riktigt säker i sin åsikt?
Fröken Freda skrev 2009-02-26 20:15:25 följande:
MammaLillfis skrev 2009-02-26 18:43:11 följande:
Fröken Freda:
"Förstår inte det hemska med oss mediala människor. Varför är det så hemskt att kunna ha föraningar om vad som hänt en person eller kommer att hända?"
- Det som är hemskt, det är att det simmar omkring många fula fiskar i den här branschen som bara är ute efter en enda sak - och det är att tjäna pengar på andra människors sorg och utsatthet genom att påstå att de kan "prata" med deras döda familjemedlemmar. De säger att de kan sia om framtiden, eller bota dig från sjukdom med handpåläggning. En del är så giriga att de inte ens kan tala med en medmänniska i 30 min via telefon utan att sno 19 kr/min. En del medium vill att du betalar 200 kronor för ett e-mail svar. En del tar 100-200 kronor betalt för ett sms-svar. Det som är hemskt är alltså de penningkåta medium som pysslar med bedrägeri, vilket är brottsligt.