• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:32:09 följande:

Vad har det med saken att göra om Mysan är synsk eller inte? Det du skrev var ju rätt korkat ärligt talat.
    Jasså? Vad ska man tro på för att vara "korkad" där du bor??
    Vättar? jultomten? eller något helt annat.
    Jag tror inte ens att ni är så "vidsynta" att ni är öppna för alla sagoväsens eventuella existens?!
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-06 21:35:01 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:32:09 följande: Jasså? Vad ska man tro på för att vara "korkad" där du bor?? Vättar? jultomten? eller något helt annat. Jag tror inte ens att ni är så "vidsynta" att ni är öppna för alla sagoväsens eventuella existens?!
    Men snälla du troll och vättar måste inte ha med en medial förmåga att göra. Om jag vore korkad borde jag inte plugga på den akademiska utbildning som jag kom in på utan att ens ha ansträngt mig för det. Men jag är ju korkad bara för att jag ibland råkat förutse vissa saker. Kan undra hur det kommer sig. :P
    ♥ Medial i väntan på plus ♥
  • AnnsoPannso

Fröken Freda: Okej, tack för svaret! Vad menar du med "man kan känna av känslor tankar i chakrana" alltså jag vet ju vad chakras är

• TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:38:56 följande:

Men snälla du troll och vättar måste inte ha med en medial förmåga att göra. Om jag vore korkad borde jag inte plugga på den akademiska utbildning som jag kom in på utan att ens ha ansträngt mig för det. Men jag är ju korkad bara för att jag ibland råkat förutse vissa saker. Kan undra hur det kommer sig. :P
    Du är korkad om du tror att det beror på att du besitter övernaturliga förmågor
  • Fröken Freda
    AnnsoPannso skrev 2009-03-06 21:39:06 följande:
    Fröken Freda: Okej, tack för svaret! Vad menar du med "man kan känna av känslor tankar i chakrana" alltså jag vet ju vad chakras är
    Såg nu att jag skrivit tokigt (lite trött). Jag menade att man kan känna av smärta (hade dock skrivit galet) i chakrana och då kan man ibland koppla det till en känsla som kommer. Ploppar upp liksom. Har svårt att förklara, för mig händer det bara sådär och har inte direkt reflektetat över det så mycket i ord om man säger så.
  • Mysan59

Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:30:43 följande:

Jaha så fick man ytterligare en diagnos: Korkad. Trångsynthet är dock ofta inget jag förknippar med goda personlighetsdrag så.
    Det är konstigt att bara för att man tror på detta ämne, så tycker tydligen skeptikerna (vissa, inte alla) att dom får kalla en vad som helst och bli hur otrevliga som helst.

Vad är det som är så upprörande?

Fortfarande tar du, Fröken Freda, inte betalt och lurar någon, jag själv tror på medium, men springer inte och spår mig titt som tätt och blir avlurad massa pengar.

Jag tror att jag har spått mig två gånger, där jag har fått betala och den ena var riktigt bra, helt klockren!
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-06 21:40:15 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:38:56 följande: Du är korkad om du tror att det beror på att du besitter övernaturliga förmågor
    Jag tror inte att jag besitter med "över"naturliga förmågor mer än någon annan människa så där har du fel. Tror att alla människor har förmågan om man bara öppnar sig för sådana här saker och ger det en chans.
  • Fröken Freda
    Mysan59 skrev 2009-03-06 21:42:36 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:30:43 följande: Det är konstigt att bara för att man tror på detta ämne, så tycker tydligen skeptikerna (vissa, inte alla) att dom får kalla en vad som helst och bli hur otrevliga som helst. Vad är det som är så upprörande? Fortfarande tar du, Fröken Freda, inte betalt och lurar någon, jag själv tror på medium, men springer inte och spår mig titt som tätt och blir avlurad massa pengar. Jag tror att jag har spått mig två gånger, där jag har fått betala och den ena var riktigt bra, helt klockren!
    Ja tydligen är det så. Vi som tror på detta blir utmålade som mindre begåvade eller mindre stående känns det som och jag tycker i ärlighetens namn att man kan hålla sånt inom sig.
  • AnnsoPannso

Fröken Freda skrev 2009-03-06 21:42:03 följande:

Såg nu att jag skrivit tokigt (lite trött). Jag menade att man kan känna av smärta (hade dock skrivit galet) i chakrana och då kan man ibland koppla det till en känsla som kommer. Ploppar upp liksom. Har svårt att förklara, för mig händer det bara sådär och har inte direkt reflektetat över det så mycket i ord om man säger så.
    Ok, då förstår jag lite bättre Intressant.

Tack för att du ville svara!
Svar på tråden Tror du på medium?