• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • Fröken Freda

TBS du kanske helt enkelt ska ge dig? Tycker denna diskussionen pågått länge nog och att den inte är värd att diskuteras av dig längre.

Dessutom har jag ännu inte sett dig be om ursäkt till mig vilket gör mig ganska säker på vilken typ av människa du är. Och även om man är skeptiker så kan man vara en bra människa och be om ursäkt för grodor som hoppar ut genom munnen och ner på tangentbordet.

♥ Medial i väntan på plus ♥
  • TBS
    Svar på #191
    Jag skulle kunna be om ursäkt för att jag kallade de som tror på spöken för korkade, men jag skulle inte mena det. Jag tycker verkligen att det är osmart att tro på sagoväsen.
    Jag ber uppriktigt om ursäkt om jag sårat något annat än din stolthet, jag vill verkligen inte göra dig ledsen. Men jag hoppas att du har så mycket självbevarelsedrift att du håller dig utanför den här typen av forum om du är så tunnhudad.
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-08 21:49:27 följande:
    Jag skulle kunna be om ursäkt för att jag kallade de som tror på spöken för korkade, men jag skulle inte mena det. Jag tycker verkligen att det är osmart att tro på sagoväsen. Jag ber uppriktigt om ursäkt om jag sårat något annat än din stolthet, jag vill verkligen inte göra dig ledsen. Men jag hoppas att du har så mycket självbevarelsedrift att du håller dig utanför den här typen av forum om du är så tunnhudad.
    Du går verkligen ner dig för varje inlägg du skriver. Jag bad om en personlig ursäkt då du kallat mig korkad. Vore jag korkad, eller bakom flötet som du valde att kalla det lite senare skulle jag inte sitta på en hög akademisk utb. Men det är väll du för stolt för att förstå.
  • Fröken Freda

Tillägg:
    Jag tog inte åt mig av din smutskastning. Jag håller däremot på principen att om man säger något sådant så ska man också vara människa nog att kunna be om ursäkt. Annars har man inte mycket förtroende för mig öht.

Som sagt. Principsak.

• TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-08 21:55:52 följande:

Du går verkligen ner dig för varje inlägg du skriver. Jag bad om en personlig ursäkt då du kallat mig korkad. Vore jag korkad, eller bakom flötet som du valde att kalla det lite senare skulle jag inte sitta på en hög akademisk utb. Men det är väll du för stolt för att förstå.
    Med risk för att starta ett paj-krig, men det är väl ingen kioskvältare att det finns korkade akademiker?! :)
  • Trynträ
    TBS skrev 2009-03-08 21:28:42 följande:
    Jag vet att polisens utgifter granskas hårt av tex media och andra som vill veta hur skattemedel används, eftersom att det rör sig om offentliga handlingar är det lättillgänglig information. OM polisen hade något medium på avlöningslistan skulle det vara årets scoop, särskilt i dessa tider av nedskärningar och ökande frekvens av ouppklarade brott.Därför anser jag det osannolikt att polisen skulle göra det, TROTS att jag inte läst varenda polisutredning.Allvarligt! TROR du verkligen att det finns någon som kan se framtiden eller tala med spöken? Eller VILL du bara tro det?
    Fast nu handlar det ju inte bara om Sverige. I Sverige tror jag inte det finns så många äkta medium. Jag tror att det finns de som kan ha större insyn i andevärlden än andra. Varför ska allt vara så svart på vitt.
  • TBS
    Trynträ skrev 2009-03-08 22:01:58 följande:
    Fast nu handlar det ju inte bara om Sverige. I Sverige tror jag inte det finns så många äkta medium. Jag tror att det finns de som kan ha större insyn i andevärlden än andra. Varför ska allt vara så svart på vitt.
    Varför tror du inte att det finns så många medium i Sverige? Bara i den här tråden har ju flera stycken givit sig till känna, tror du inte att de är äkta?
  • Trynträ
    TBS skrev 2009-03-08 22:07:31 följande:
    Varför tror du inte att det finns så många medium i Sverige? Bara i den här tråden har ju flera stycken givit sig till känna, tror du inte att de är äkta?
    Sverige är inte så jättestort land. Sen kan det väl vara så att folk i den här tråden talar sanning. Du kan inte veta att de inte gör det heller. Bevis kommer du inte att få för det går inte att ge såvida inte du möter personen öga för öga och den säger nåt om dig som den inte kunnat veta på förhand.

Om du kallar oss korkade så kan väl vi kalla dig insnöad som bara kan se åt ett håll. Själv väljer jag att vidga mina vyer. Blir så mycket roligare då.
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-08 21:58:17 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-08 21:55:52 följande: Med risk för att starta ett paj-krig, men det är väl ingen kioskvältare att det finns korkade akademiker?! :)
    Snacka om att sjunka ännu lägre. Om jag nu är en korkad akademiker så vad är inte du då som inte ens kan säga de enkla orden: "Jag ber om ursäkt för att jag kallade dig korkad".

Pajkastningen är det du själv som bidrar med förresten. Eftersom du är för stolt för att kunna säga förlåt.
Svar på tråden Tror du på medium?