• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

jägarns nu har ja tryckt i mig 5 mackor å skulle säkert kunna få ner ett par till {#lang_emotions_surprised} ne nu får d va nog...

ha en bra dag alla

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 09:17:09 följande:
    HV är det lag kag avskyr mest så det känns extra tungt att förlora mot dem... Men än är det inte över Jag tror helt ärligt att LHC tar guld nästa år. De var tvugna att ha en svacka nu. De har varit i finas i två år i rad och fått silver, nu bröt de ihop för att guldet ska hamna i Linköping nästa år. Men det vore väldigt kul om det hamnade i Karlstad i år Mysigt med en spjälsäng! Det är så mysigt när man börjar bona och bäddar sängen.... Då är det svårt att förstå att det ska ligga en liten bebis där inom kort
    Hehe precis så sa ja me om lhc
    Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 09:16:03 följande:
    då får ni ha en bra dagnu ska jag försöka lägga mig och vila lite strax
    Då får du väl skaffa körkort då så slipper du åka buss.

Jag tycker det är jättesmidigt med buss. Jag kliver hellre direkt på bussen än bökar in vagn och barn i bilen,  sen ska man behöva leta parkering osv...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 09:25:01 följande:
    Då får du väl skaffa körkort då så slipper du åka buss. Jag tycker det är jättesmidigt med buss. Jag kliver hellre direkt på bussen än bökar in vagn och barn i bilen,  sen ska man behöva leta parkering osv...
    lite samma här, kostar ju mer med bilen om man ska tex in til stan..
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 10:13:52 följande:
    lite samma här, kostar ju mer med bilen om man ska tex in til stan..
    Absolut, det är ju de korta sträckorna som kostar mest.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 10:29:59 följande:
    Absolut, det är ju de korta sträckorna som kostar mest.
    ja räknar man med kallstart, in till stan, leta parkering, sen kostar den minst 10 kr för 3 timmar om man får en bra, kallstart igen o sen hem.. ja då blir inte 15 kr för bussen särskilt mycket (20 omman åker på sms-biljett) + att man som sagt slipper böka in barn o vagn i bilen flera gånger om o kan tänka mig att det blir inte mindre knöligt sen när man har 2...
    Nä jag har efter 7 år återupptäckt hur smidigt det är att åka buss.. fast jag hatar det samtidigt mest för att jag är så jävla åksjuk... hoppas det blir bättre igen efter att Molgan kommit ut.
  • Firstandhappy

ohhhhh... nu börjar jag verkligen undra vart min lilla pojke tog vägen..
    skulle yta blöja på wille så tog av den och skulle gå o hamta en ny, kommer tillbaka till hallen o sonen är borta..
    Hör ett konstigt ljud o kollar in på toaletten, ja då står väl ungen lutar fram mot toaletten och kissar på den. (som sagt inte i utan bokstavligen på)
    barnet får bada o toaletten har skurats..
    Dags att börja toa träna kanske???

• dinana

så då vart man uppe igen.. men har fortfarande ingen känsel i högerhanden.. =(

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 10:53:20 följande:
    ja räknar man med kallstart, in till stan, leta parkering, sen kostar den minst 10 kr för 3 timmar om man får en bra, kallstart igen o sen hem.. ja då blir inte 15 kr för bussen särskilt mycket (20 omman åker på sms-biljett) + att man som sagt slipper böka in barn o vagn i bilen flera gånger om o kan tänka mig att det blir inte mindre knöligt sen när man har 2...Nä jag har efter 7 år återupptäckt hur smidigt det är att åka buss.. fast jag hatar det samtidigt mest för att jag är så jävla åksjuk... hoppas det blir bättre igen efter att Molgan kommit ut.
    jag avskyr att åka buss.finns knappt sittplatser ibland.med bilen kostar det ca 30 kr, för hela vår familj med buss kostar det över 100 kr t/r till stan.
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 10:55:38 följande:
    ohhhhh... nu börjar jag verkligen undra vart min lilla pojke tog vägen..skulle yta blöja på wille så tog av den och skulle gå o hamta en ny, kommer tillbaka till hallen o sonen är borta..Hör ett konstigt ljud o kollar in på toaletten, ja då står väl ungen lutar fram mot toaletten och kissar på den. (som sagt inte i utan bokstavligen på)barnet får bada o toaletten har skurats..Dags att börja toa träna kanske???
    villken duktig son.hur gammal är han?barn visar oftast när de vill börja vara blöjfria.vår lilla tös slutade med blöja rakt av,hon vägrade även nattblöja och henne nattolyckor kan man räkna på en hand.
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 10:55:38 följande:
    ohhhhh... nu börjar jag verkligen undra vart min lilla pojke tog vägen.. skulle yta blöja på wille så tog av den och skulle gå o hamta en ny, kommer tillbaka till hallen o sonen är borta.. Hör ett konstigt ljud o kollar in på toaletten, ja då står väl ungen lutar fram mot toaletten och kissar på den. (som sagt inte i utan bokstavligen på) barnet får bada o toaletten har skurats.. Dags att börja toa träna kanske???
    Men va gulligt.. Hihi. Han har sett hur pappa gör kanske, men e lite för kort..
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!