• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    dinana skrev 2009-04-02 11:25:14 följande:
    så då vart man uppe igen.. men har fortfarande ingen känsel i högerhanden.. =(
    Kanske bättre om du tog och sökte för saken så dom får ta en närmare koll???
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-02 11:37:40 följande:
    Men va gulligt.. Hihi. Han har sett hur pappa gör kanske, men e lite för kort..
    jo han har ju det, eftersom jag har haft så ont på senaste o det har tagit lite tid för mig att komma ur sängen så har pappa tagit wille de flesta mornar nu, o då tar han ju honom direkt o går sen på toaletten med sonen på armen...  men fy va fort det går...
  • dinana
    Marayah skrev 2009-04-02 11:38:31 följande:
    Kanske bättre om du tog och sökte för saken så dom får ta en närmare koll???
    ja, det tycker man ju att de skulle.. men jag har varit inne för det sen jag var 14 år... och de kommer ju inte fram till något... förs var det fästing, sen var det högt blodtryck,sen var det stroke / hjärnblödning... osv... men nu var det ju i och för sig ett par år sedan jag hade det sist, så  kanske skall ringa i alla fall och se vad de säger
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 11:35:37 följande:
    villken duktig son.hur gammal är han?barn visar oftast när de vill börja vara blöjfria.vår lilla tös slutade med blöja rakt av,hon vägrade även nattblöja och henne nattolyckor kan man räkna på en hand.
    han är 14 månader.. blir att åka o köpa toa till honom med..
  • Marayah
    dinana skrev 2009-04-02 12:05:10 följande:
    ja, det tycker man ju att de skulle.. men jag har varit inne för det sen jag var 14 år... och de kommer ju inte fram till något... förs var det fästing, sen var det högt blodtryck,sen var det stroke / hjärnblödning... osv... men nu var det ju i och för sig ett par år sedan jag hade det sist, så  kanske skall ringa i alla fall och se vad de säger
    Ja om de nu var ett par år sen så e de väl lika bra att du tar de säkra före de osäkra. Det kan juh lika gärna drabba den ofödde i magen med.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-04-02 12:17:20 följande:
    Ja om de nu var ett par år sen så e de väl lika bra att du tar de säkra före de osäkra. Det kan juh lika gärna drabba den ofödde i magen med.
    Det har du ju rätt i. Misstänker att det är blodtrycket som sticker iväg.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 08:04:48 följande:
    Lycka till! Den är ju lika dyr för alla.
    Precis vad jag tänkte skriva Bussen är ju lika dyr för alla, men själv har jag inget val, måste åka buss eftersom jag inte har nåt körkort o sambon jobbar hela dagarna.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    dinana skrev 2009-04-02 12:18:49 följande:
    Det har du ju rätt i. Misstänker att det är blodtrycket som sticker iväg.
    Då e de du som ringer sjukvårdsrådgivningen PÅ EN GÅNG!!!! 1177 har dom om du inte visste.
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 09:16:03 följande:
    då får ni ha en bra dagnu ska jag försöka lägga mig och vila lite strax
    Fast en 7 åring betalar ju inte vuxen pris. Vuxen är man från  26 år, innan det är man ungdom.
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 09:17:09 följande:
    HV är det lag kag avskyr mest så det känns extra tungt att förlora mot dem... Men än är det inte över Jag tror helt ärligt att LHC tar guld nästa år. De var tvugna att ha en svacka nu. De har varit i finas i två år i rad och fått silver, nu bröt de ihop för att guldet ska hamna i Linköping nästa år. Men det vore väldigt kul om det hamnade i Karlstad i år Mysigt med en spjälsäng! Det är så mysigt när man börjar bona och bäddar sängen.... Då är det svårt att förstå att det ska ligga en liten bebis där inom kort
    Min bror håller på Hv o det har han alltid gjort sen hav liten, nu har han dessutom turen att bo i jönköping så nu går han på de flesta hemmamatcherna. Vinner de så ska jag åka dit i fira med honom
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!