Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 12:37:08 följande:
Fast en 7 åring betalar ju inte vuxen pris. Vuxen är man från 26 år, innan det är man ungdom.
ungdom kostar vår 7 åring.
vi tar bilen till 99% av gångerna vi ska nå
nstans.vi tycker bilen är bättre då det är billigare att åka bil med hela familjen.man slipper krångla med bussbyten,bussar som inte håller tiden osv
men alla tycker olika.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 12:35:17 följande:
Precis vad jag tänkte skriva Bussen är ju lika dyr för alla, men själv har jag inget val, måste åka buss eftersom jag inte har nåt körkort o sambon jobbar hela dagarna.
jag har heller inte körkort,maken har det och det räcker bra för oss
dinana skrev 2009-04-02 11:25:14 följande:
så då vart man uppe igen.. men har fortfarande ingen känsel i högerhanden.. =(
dinana skrev 2009-04-02 12:05:10 följande:
ja, det tycker man ju att de skulle.. men jag har varit inne för det sen jag var 14 år... och de kommer ju inte fram till något... förs var det fästing, sen var det högt blodtryck,sen var det stroke / hjärnblödning... osv... men nu var det ju i och för sig ett par år sedan jag hade det sist, så kanske skall ringa i alla fall och se vad de säger
du måste söka läkarhjälp snarast om du blir "lam" eller får allvarliga "fel" på kroppen.det bästa är att du åker till akuten så de kan kolla dig så snart som möjligt
Firstandhappy skrev 2009-04-02 12:14:09 följande:
han är 14 månader.. blir att åka o köpa toa till honom med..
barn är så söta när de lär sig nya saker.vissa barn är ju blöjfria redan vid 1 års ålder