• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:15:16 följande:
    kan du inte fota båda dina händer så vi kan se om din ena hand är svullen.begär att de kollar dig imorgon om du inte blir bättre ush för att packa.fann pappren från mitt MA,kunde så klart inte låta dem vara utan läste dem.ush villka lögner läkaren skrev.och så klart gick HSAN på läkaren lögner,han hade inte ens skrivit att barnet hade kommit ut innan skrapningen,eller att de hade lagt vårt barn i städrummet framför oss osv*ledsen* egentligen skulle jag överklagat,men det orkade jag inte pga chocken och sorgen. den 10/4 är det 3 år sedan vår kotte lämnade oss. ush för påsken i år. känns inte kul att sitta och fira på en "dödsdag"
    nej men ibland kanske man ska vbara glad för det man har med och inte bara tänka på det man har förlorat...
  • Firstandhappy

vill absolut inte förringa din sorg eller någon annans för den delen, men tänker bara på att du har X antal andra barn (skriver x eftersom jag inte har en aning om hur många eller få det är) som faktiskt behöver en mamma som kan fira saker inklusive påsk även om det är en dödsdag..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 18:33:07 följande:
    vill absolut inte förringa din sorg eller någon annans för den delen, men tänker bara på att du har X antal andra barn (skriver x eftersom jag inte har en aning om hur många eller få det är) som faktiskt behöver en mamma som kan fira saker inklusive påsk även om det är en dödsdag..
    ja vi ska fira påsk.makens mamma gick bort även den 10/4 ett par år innan.vi ska hälsa på maken son i påsk då han fyller år.klart är man glad över de barn man har,men det barn man har förlorat får man leva med hela sitt liv.
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    Jag tycker det låter som symptom av en propp, skulle åka in direkt om jag vore dig, finns ju risk att du förlorar hela handen/armen om det är en propp och inget görs åt det!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    Jag hade åkt in å helt änkelt inte gätt mig fören jag fick en ordänklig undersökning! Har du ringt sjukvårdsupplysningen, du e ju gravid så det är ju inte bara dig det kan vara farligt för...

så ja tycker INTE du ska vänta tills i morron, skulle det tex vara en prop så kan det gå riktigt illa å det fort..
    Åh vad jag längtar
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:52:35 följande:
    ja vi ska fira påsk.makens mamma gick bort även den 10/4 ett par år innan.vi ska hälsa på maken son i påsk då han fyller år.klart är man glad över de barn man har,men det barn man har förlorat får man leva med hela sitt liv.
    Fast, se det som en chans att minns istället, påsken är ju faktiskt ursrungligen till för att minnas jesus korsfästelse (nu är inte jag troende, så tä det inte så). Så passa på att minnas och samtidigt fira allt det ni har!
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:52:35 följande:
    jag håller me Ewa å Lillisen. å ja du får leva med minnet rästen av livet men du får ju även leva med dom som finns nu rästen av livet.

säger inte att ni inte ska sörja, men försök att istället fira och hedra

vi har även i min familj hemskheter som gör sig påmind i samband med påsken men vi har fått vända på det å se det possetiva istället.
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:15:16 följande:
    kan du inte fota båda dina händer så vi kan se om din ena hand är svullen.begär att de kollar dig imorgon om du inte blir bättre ush för att packa.fann pappren från mitt MA,kunde så klart inte låta dem vara utan läste dem.ush villka lögner läkaren skrev.och så klart gick HSAN på läkaren lögner,han hade inte ens skrivit att barnet hade kommit ut innan skrapningen,eller att de hade lagt vårt barn i städrummet framför oss osv*ledsen* egentligen skulle jag överklagat,men det orkade jag inte pga chocken och sorgen. den 10/4 är det 3 år sedan vår kotte lämnade oss. ush för påsken i år. känns inte kul att sitta och fira på en "dödsdag"
    haha, sambon säger att jag bara inbillar mig. han ser då ingen skillnad på mina händer.

tråkigt att ni skall behöva gå igenom sådant. här har jag ju också ett x men det var den 17/8 och det blir 4 år i år. jobbigt att tänka på. tänk! undrar vad man hade gjort idag om det hade slutat annorlunda då.

fick ni någonsin veta varför det blev missfall?
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-02 19:06:19 följande:
    jag håller me Ewa å Lillisen. å ja du får leva med minnet rästen av livet men du får ju även leva med dom som finns nu rästen av livet. säger inte att ni inte ska sörja, men försök att istället fira och hedra vi har även i min familj hemskheter som gör sig påmind i samband med påsken men vi har fått vända på det å se det possetiva istället.
    ja alla har nog sina saker som man kan sörja...
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-02 19:11:55 följande:
    haha, sambon säger att jag bara inbillar mig. han ser då ingen skillnad på mina händer.tråkigt att ni skall behöva gå igenom sådant. här har jag ju också ett x men det var den 17/8 och det blir 4 år i år. jobbigt att tänka på. tänk! undrar vad man hade gjort idag om det hade slutat annorlunda då. fick ni någonsin veta varför det blev missfall?
    fick inte veta det.barnet hade ingen navelsträng.men bm på efterkontrollen sa att barn kan slita av navelsträngen.ångar att jag inte kollade könet.

huga vad trööögt tradera går ikväll.bilderna tar en evighet
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!