• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 16:57:51 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 15:36:05 följande: har inget val när vovven ska rastas och stora tösen ska hämtas i skolan.får gå myrsteg.jag får helt enkelt stå ut med värken när inte vc hittar felet.sist både grät och skrek jag av värken på vc.kunde inte ens sitta eller stå eller vända mig om på britsen.när det är som värst så sprider sig värken ut i benen och armarna och handlederna.
    Du får anmäla dig till Diagnos okänd, där kan de ju få fram det mesta!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 17:21:56 följande:
    Du får anmäla dig till Diagnos okänd, där kan de ju få fram det mesta!
    haha gjorde det mest på skoj.men jag skrev inte ens hälften av alla "fel"som kroppen har.börjar bli jobbigt med värk som kommer och går.sist när mensen var borta i ca 60 dagar så trodde bm att jag var i klimateriet pga mina svettningar,svimanfall osv

fick kolla mitt imunförsvar för ca 1 år sedan då jag alltid fick bihåleinfektion/halsfluss och öroninflammation minst 4 gånger per år.men de fann inget galet och sedan dess har jag vart "frisk"

ska ta tag ang värken efter flytten och se om nån läkare på vc kan hitta felet.
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:19:52 följande:
    fy, farligt att åka iväg till ikea o babyproffsen, kommer alltid hem med en massa saker..  dock ite så dyrt denna gången då vi bara skulle kolla, snacka om att man kan avsky ikeas vägghängda skötbord... blääää
    ja det blir så ibland.

såg ni skämtet i gratistidningen igår?.graflunds skulle börja med mjölkkran i kylskåpet*HAHAHA*
  • Firstandhappy

DET... skulle jag betala hur mycket som helst för... fan va bra med en mjölkkran direkt i kylen..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:35:42 följande:
    DET... skulle jag betala hur mycket som helst för... fan va bra med en mjölkkran direkt i kylen..
    ja men den tanken skulle ta plats så mycket mjölk som vi dricker här*skratt*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 17:00:33 följande:
    välkommen hit
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 17:37:53 följande:
    ja men den tanken skulle ta plats så mycket mjölk som vi dricker här*skratt*
    min tanke är att det bara finns en kran som är kopplad till ledningar med mjölk så man slipper även tankar, bara koppla på den mjölken man vill ha o sen betala en fast månadskostnad o få mjölken direkt i kylen..
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 13:33:11 följande:
    ja då förstår jag att du tycker den är kass... trist att dom inte kan förbättre sådana turer med o underlätta for alla som inte vill bo "centralt" Fast bor man så som du beskriver så förutsätts ju nästan att båda har körkort.. man sitter ju ganska fast annars.
    jo precis, hit hade vi inte flyttat om inte båda haft körkort!!
    Men ibland hade det varit soft att kunna ta bussen ner till stan, framförallt sen när man har två små ligister i släptåg
    Det byggs hus lite överallt här ute så då borde dom ju se över bussturen!
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:47:20 följande:
    min tanke är att det bara finns en kran som är kopplad till ledningar med mjölk så man slipper även tankar, bara koppla på den mjölken man vill ha o sen betala en fast månadskostnad o få mjölken direkt i kylen..
    ja det skulle faktiskt vara rätt så bra
    dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    kan du inte fota båda dina händer så vi kan se om din ena hand är svullen.begär att de kollar dig imorgon om du inte blir bättre

ush för att packa.fann pappren från mitt MA,kunde så klart inte låta dem vara utan läste dem.ush villka lögner läkaren skrev.och så klart gick HSAN på läkaren lögner,han hade inte ens skrivit att barnet hade kommit ut innan skrapningen,eller att de hade lagt vårt barn i städrummet framför oss osv*ledsen*

egentligen skulle jag överklagat,men det orkade jag inte pga chocken och sorgen.
    den 10/4 är det 3 år sedan vår kotte lämnade oss.

ush för påsken i år. känns inte kul att sitta och fira på en "dödsdag"
  • Firstandhappy
    Jonna1974 skrev 2009-04-02 15:52:56 följande:
    Upptäckte den här tråden nyss...Hej på er allihopa! Jag bor i lambohov gift, 3 barn o 4an på väg...Brukar ni gå till öppna förskolan?..
    bor med i lambohov med min son o sambo o nästa bäse på G med BF 30 juni
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 16:37:54 följande:
    Patrik har fått sitt körkort betalat två ggr, men är man ung och dum så är man Jag har kört en del med honom, men det är ju svårare nu när man har barn. Jag gick intensivkurs och det var det bästa jag gjort. Då var det fokus på enbart kortet i några veckor. Dyrt som f*n, men det betalade pappa som tur är.Vi skulle ha råd med hans kort nu när skattepengarna kommer, men han vill att vi ska göra nåt roligt allihopa för de pengarna  Patriks pappa är dessutom yrkeschaufför så han borde kunna köra en del med honom bara han la ner sig lite. Hej och välkommen hit Jag brukar gå till öppna förskolan emellanåt. Mina är så små så det är ett litet projekt att ta sig iväg med båda
    Nä, jag kan förstå honom. Roligare kan man ju ha för skattepengarna Även om det är bra med ett körkort. Vi får oxå tillbaka väldigt bra på skatten så vi ska hitta på nåt skoj i sommar.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!