• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Jonna1974

Upptäckte den här tråden nyss...Hej på er allihopa! Jag bor i lambohov gift, 3 barn o 4an på väg...Brukar ni gå till öppna förskolan?..

• Leos och Vincents mamma
    Jonna1974 skrev 2009-04-02 15:52:56 följande:
    Upptäckte den här tråden nyss...Hej på er allihopa! Jag bor i lambohov gift, 3 barn o 4an på väg...Brukar ni gå till öppna förskolan?..
    Hej, välkommen hit! Jag bor oxå i Lambohov med min sambo o våra två barn.
    Jag brukar gå till ÖF på torsdagarna iaf.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Hejsan och välkommen hit!!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Hej och välkommen till tråden! Jag gick på babycafé när dottern var liten, och sen  lite på öppna förskolan här i Skäggetotrp. Men nu är hoon ju två år så hon går på dagis istället tre dagar i veckan. Får se hur vi gör till sommaren. När är ni beräknade? Vi skall ha bebis den 13e juni.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Pratade förresten med barnmorskan innan och distriktsköterskan och de tyckte jag skulle avvakta och se om det blev bättre.. om det inte försvann eller blev värre så skulle jag höra av mig igen. Kan dock inte påstå att jag känner någon skillnad nu mot innan. Kansek lite mer bortdomnad nu i så fall. Så jag ringer nog imorgon igen så kanske man kan komma in och undersökas.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 15:38:35 följande:
    Så fort jag får ett jobb så ska vi börja spara till mitt körkort. Sen ska jag få en del pengar av mamma som var mormors pengar så det ska oxå sparas till det. Så min förhoppning är att om jag har råd o lägger manken till att ha körkortet innan 2010 är slut. Men vill ju helst köra så mycket med sambon som möjligt så det inte blir så dyrt o det är ju lite bökigt eftersom nån måste vara barnvakt till barnen då.
    Patrik har fått sitt körkort betalat två ggr, men är man ung och dum så är man
    Jag har kört en del med honom, men det är ju svårare nu när man har barn.
    Jag gick intensivkurs och det var det bästa jag gjort. Då var det fokus på enbart kortet i några veckor. Dyrt som f*n, men det betalade pappa som tur är.
    Vi skulle ha råd med hans kort nu när skattepengarna kommer, men han vill att vi ska göra nåt roligt allihopa för de pengarna 
    Patriks pappa är dessutom yrkeschaufför så han borde kunna köra en del med honom bara han la ner sig lite.
    Hej och välkommen hit
    Jag brukar gå till öppna förskolan emellanåt. Mina är så små så det är ett litet projekt att ta sig iväg med båda
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 15:36:05 följande:

Ok. Trist. Orkar du gå långpromenad när du har så ont? När jag har som ondast i ryggen så kommer jag inte utanför dörren ens.
    har inget val när vovven ska rastas och stora tösen ska hämtas i skolan.får gå myrsteg.jag får helt enkelt stå ut med värken när inte vc hittar felet.sist både grät och skrek jag av värken på vc.kunde inte ens sitta eller stå eller vända mig om på britsen.
    när det är som värst så sprider sig värken ut i benen och armarna och handlederna.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-02 16:34:14 följande:
    Pratade förresten med barnmorskan innan och distriktsköterskan och de tyckte jag skulle avvakta och se om det blev bättre.. om det inte försvann eller blev värre så skulle jag höra av mig igen. Kan dock inte påstå att jag känner någon skillnad nu mot innan. Kansek lite mer bortdomnad nu i så fall. Så jag ringer nog imorgon igen så kanske man kan komma in och undersökas.
    dåligt att de inte bad dig komma så de kan kolla dig.
    välkommen hit
  • Familjetrollet

jippi jag vann barbie lampan på tradera.dock blev den nästan lika dyr som när de såldes.men vad gör man inte för sin lilla tös som önskar sig ett barbierum

är det fler som har märkt att tv3 har ännu en gång ändrat tiden på "våra bästa år"
    har missat många avsnitt senaste tiden.nån som vet vad som har skett mer än att marlena och hennes ex har kommit hem?

• Firstandhappy

fy, farligt att åka iväg till ikea o babyproffsen, kommer alltid hem med en massa saker..  dock ite så dyrt denna gången då vi bara skulle kolla, snacka om att man kan avsky ikeas vägghängda skötbord... blääää

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!