VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Upptäckte den här tråden nyss...Hej på er allihopa! Jag bor i lambohov gift, 3 barn o 4an på väg...Brukar ni gå till öppna förskolan?..
Pratade förresten med barnmorskan innan och distriktsköterskan och de tyckte jag skulle avvakta och se om det blev bättre.. om det inte försvann eller blev värre så skulle jag höra av mig igen. Kan dock inte påstå att jag känner någon skillnad nu mot innan. Kansek lite mer bortdomnad nu i så fall. Så jag ringer nog imorgon igen så kanske man kan komma in och undersökas.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 15:36:05 följande:
jippi jag vann barbie lampan på tradera.dock blev den nästan lika dyr som när de såldes.men vad gör man inte för sin lilla tös som önskar sig ett barbierum
är det fler som har märkt att tv3 har ännu en gång ändrat tiden på "våra bästa år"
har missat många avsnitt senaste tiden.nån som vet vad som har skett mer än att marlena och hennes ex har kommit hem?
fy, farligt att åka iväg till ikea o babyproffsen, kommer alltid hem med en massa saker.. dock ite så dyrt denna gången då vi bara skulle kolla, snacka om att man kan avsky ikeas vägghängda skötbord... blääää