• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

bara för att klaga av mig lite till.... mina händer gör oooont dom är svullna å jättevarma så ja har stor lust att stopa in dom i frysen en stund...

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-03 22:02:43 följande:
    Ne tack du kan få behålla din ja hade problem redan innan om ja tex satt ner för länge i tighta byxor eller på hårt underlag men nu är det värre än värst, den har tydligen liksom "rätat ut sig" si samma takt som magen växt... Aja hoppas den går tellbaka när ungen e ute å ja hoppas verkligen ja inte bryter den vid förlossningen, för det är min största skräck!!
    Hihi, kanske är skönt att ha sin egen kvar ändå =)

Läste just i en av mina andra trådar som jag hänger i om en tjej med bf den 22 juni som fått en liten tös nu den 30 mars... en liten flicka på 1330 gr... visst börjar man längta nu...
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma

Oj, ingen som har skrivit sen igår kväll, det är väl nästan rekord
    Har ni alla sovmorgon eller är ni redan ute i solen? Vi ska ta på oss nu o gå ut o leka, sen ska vi träffa Lillisen med familj på stan o käka glass på Bosses.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Här fick vi inse för en stund sen att det inta va nån idé att ligga kvar i sängen... Katterna höll på att dö av svält

Dom har levt rövare i nästan två timmar...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-03 22:06:34 följande:
    Hihi, kanske är skönt att ha sin egen kvar ändå =) Läste just i en av mina andra trådar som jag hänger i om en tjej med bf den 22 juni som fått en liten tös nu den 30 mars... en liten flicka på 1330 gr... visst börjar man längta nu...
    så mysigt (men ändå inte) nästan tre månader tidigt ju hur mår tösen då?

Ja är glad att ja passerat den gränsen för länge sen, men visst längtar man det har ja ju gjort helatiden men hon får gärna stanna iallafall en så där 5 veckor till ({#lang_emotions_surprised} oj va lite det lät) sen är hon så välkomen ut
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ikväll ska vi va barnvakt åt sötaste grabbsen i Tallboda å Tedde ska passa på att låna bubbelbadet han kommer dock få räkna med att det står två grabbar å kastar leksaker i vattnet å hejar på när dom åker runt i strömen

Åker ut redan i eftermiddag nån gång så vi kan grilla lite innan min vän åker te jobbet ååå så gott, bara en öl som fattas till det! Får nog be mannen gå förbi systemet å köpa en alkoholfri till mig när han vart å tränat!

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-04 09:47:24 följande:
    Ikväll ska vi va barnvakt åt sötaste grabbsen i Tallboda å Tedde ska passa på att låna bubbelbadet han kommer dock få räkna med att det står två grabbar å kastar leksaker i vattnet å hejar på när dom åker runt i strömen Åker ut redan i eftermiddag nån gång så vi kan grilla lite innan min vän åker te jobbet ååå så gott, bara en öl som fattas till det! Får nog be mannen gå förbi systemet å köpa en alkoholfri till mig när han vart å tränat!
    oh, grilla. jag blir lite lagom avundsjuk. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan

Vi ska nog oxå grilla idag, första gången för i år Det är bra med egen tomt

• thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 09:55:24 följande:
    Vi ska nog oxå grilla idag, första gången för i år Det är bra med egen tomt
    Ja, det är det sannerligen! Förr bodde vi ju högst upp så vi kunde grilla på balkongen. Nu har vi ju iofs flera gemensamma grillplatser här ute på gårdarna, så man kan ju grilla när man vill ändå som tur vad. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
    thelifesaviour skrev 2009-04-04 09:59:28 följande:
    Ja, det är det sannerligen! Förr bodde vi ju högst upp så vi kunde grilla på balkongen. Nu har vi ju iofs flera gemensamma grillplatser här ute på gårdarna, så man kan ju grilla när man vill ändå som tur vad. :)
    Ja, det är ju jättemysigt med såna gemensamma platser att grilla på oxå. Vi har kompisar som bor i bostadsrätt o de har oxå såna platser o det är jättemysigt, de brukar fixa grillpartyn med grannarna
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!