• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

Har nog haft en del SD natten igenom då magen vart stenhård till å från, men det onda släppte.
    å så har ja vart uppe å kissat säkert en sju gånger

Idag ilar å trycker det neråt ännu mer, kan det inte bli fredag nuuu..

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Tiden går ju så jäkla sakta nu, den senaste veckan har kännts som en hel månad typ...

• dinana

Linda, vilken vecka är du i nu? Det börjar ju närma sig förlossning för din del. Så spännande!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-20 08:49:37 följande:
    Tiden går ju så jäkla sakta nu, den senaste veckan har kännts som en hel månad typ...
    Här tycker jag ju att det är tvärtom.. hinner ju inte göra någonting.. tiden går ju sååå otroligt snabbt. Och då är jag ju bara hemma..
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-20 08:48:41 följande:
    Har nog haft en del SD natten igenom då magen vart stenhård till å från, men det onda släppte.å så har ja vart uppe å kissat säkert en sju gånger Idag ilar å trycker det neråt ännu mer, kan det inte bli fredag nuuu..
    det är med stor säkerhet barnet som lägger sig tillrätta inför förlossningen.vissa barn borrar ner huvud långt ner villket kan kännas som värkar/sammandragningar

mina barn låg alla tidigt med huvudet nerborrat innan förlossningen.villket bm inte tyckte om när de skulle mäta magen
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-20 08:55:02 följande:
    Linda, vilken vecka är du i nu? Det börjar ju närma sig förlossning för din del. Så spännande!
    Ja ligger ju två veckor före dig så v. 35 är ja i nu... tror vi ska inhandla dom sista prylarna i nästa vecka så vi har det gjort å så ska ja ta tummen ur rumpen å packa väskan, för man vet aldrig!
    dinana skrev 2009-04-20 08:56:51 följande:
    Här tycker jag ju att det är tvärtom.. hinner ju inte göra någonting.. tiden går ju sååå otroligt snabbt. Och då är jag ju bara hemma..
    Fast ja har ju inget att göra så då går tiden lite extra sakta, men tiden har rasat fram tills för nån vecka sen då det helt plötsligt bara stanna upp...
    Familjetrollet skrev 2009-04-20 08:57:54 följande:
    det är med stor säkerhet barnet som lägger sig tillrätta inför förlossningen.vissa barn borrar ner huvud långt ner villket kan kännas som värkar/sammandragningarmina barn låg alla tidigt med huvudet nerborrat innan förlossningen.villket bm inte tyckte om när de skulle mäta magen
    Ja jag tror det, spec eftersom det syns att magen sjunkigt...
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-20 09:04:34 följande:
    Ja ligger ju två veckor före dig så v. 35 är ja i nu... tror vi ska inhandla dom sista prylarna i nästa vecka så vi har det gjort å så ska ja ta tummen ur rumpen å packa väskan, för man vet aldrig!

Fast ja har ju inget att göra så då går tiden lite extra sakta, men tiden har rasat fram tills för nån vecka sen då det helt plötsligt bara stanna upp...

Ja jag tror det, spec eftersom det syns att magen sjunkigt...
    spännande.snart har du din lilla prinsessa i din famn.

fy vad saker man hittar när man flyttpackar.nu har man plötsligt två regnskydd som ska säljas*skratt*
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-20 09:11:56 följande:
    spännande.snart har du din lilla prinsessa i din famn.fy vad saker man hittar när man flyttpackar.nu har man plötsligt två regnskydd som ska säljas*skratt*
    Det känns skumt, att det helt plötsligt är så nära... Det är så man inte fattar riktigt!
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-20 09:18:13 följande:
    Det känns skumt, att det helt plötsligt är så nära... Det är så man inte fattar riktigt!
    ja du sista tiden går både sakta och fort. stora tösen kom ut 2 1/2 vecka för tidigt.men hon var ändå fullt gången.mina två andra barn kom runt BF.men det sägs att första barnet brukar komma lite tidigare än bf
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 09:18:13 följande:
    nä visst är det sjukt, jag fattade inte förrän minst 1 månad efetr förlossningen att jag faktiskt hade barn, gick omkring i något slags rus o va allmänt känslig.
    Det är som att man inte riktigt befinner sig i sin egen kropp..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!