Nä nu e jag arg!
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
nu ska jag jag amat riz...å bazilla....smaskens...
nej inte baciller utan ärtor
men guud så löjligt!!att för det första jiddra bort tråden TROTS att ts är borta,det är hänsynslöst..sen att det tom sitter en moderat och jiddrar..hmm visst du är en männsika du med..men ngn slags avstånd må man väl ha då lr krävs inget annat än att sitta framför fl för att bli moderator??
det lustiga i detta var att tom patrick vart inne och skrivit att det var ok ang den förra ts tråd osv..
Det var INGEN som kritiserade ngns beslut...
Och det gör inte jag heller nu..jag tycker hela anledningen är absurb...att tråden är borttagen...
som ngn annan smart själ sa här inne..
moderatorer ta allt med en nypa salt..som även vi "vanliga" måste göra...
jag hoppas att fnösket kommer tbx..att bara för ngns barnslighet inte ska få henne att lämna oss andra...

Håller med dig MuminMy inte kan man uttala sig i ett fall där det handlade om "en barnvagn i något sammanhang", jag menar det säger ju absolut ingenting!!
varför bråkas det om en gammal vagn
fnösket kan väl knappast ha sagt nått som e farligt om en gammal vagn
eller? jag jiddra inte men jag undrar faktiskt vad det här handlar om
fnösket koooooooom tbx!!!! miss u
noname, du har uppenbarligen inte läst mina svar i den här tråden tillräckligt noga.
Sedan när ska man skriva arga inlägg i forumet istället för att överklaga? 
Så du anser på allvar att den här tråden är i sin ordning men att det är "jidder" att besvara den?
Se det från min sida nu. "Ta det med en nypa salt" skriver du. Vad innebär det? Att jag ska låta bli att svara i tråden? Eller kanske ska jag ta bort den enligt de upprätthållningsregler vi har (det vore ju trots allt det mest korrekta)?
Som moderator blir man spottad på oavsett hur man agerar. Det är något vi fått lära oss av erfarenhet.
Hur man än väljer att agera blir någon arg och irriterad.
Jag låter inte detta bekomma mig mer än att jag besvarar med dels information och dels mina egna åsikter i frågan. På vilket sätt är det hänsynslöst mot TS att hon själv valt att lämna diskussionen och forumet?
Kanske återkommer hon med ett nytt nick och fortsätter sin karriär här på FL med att tråka moderatorer så fort hon bara får tillfälle. Det händer tyvärr. Där kan vi tala om att inte ta saker med en "nypa salt". För det är ett känt faktum att det finns missnöjda medlemmar som istället för att agera seriöst och överklaga beslutet blir onödigt sura och avreggar sig för att sedan återkommer med personliga vendettor mot moderatorer eller andra medlemmar.
Jag har bara en undran - reglerna om god ton ska väl följas av alla?! Moderatorer som vanliga användare? Eller? Oavsett vem som blir arg för att denne blir kritiserad...
Tycker det är bra med regler, fanns det inga alls hade här säkert rått en mild variant av anarki, men om jag i all välmening får uttrycka en åsikt (för åsiktsfrihet har man oavsett vems vardagsrum man befinner sig i
) tycker jag att några moderatorer faktiskt uppehållit en ganska otrevlig ton här i tråden. De om några bör föregå med gott exempel tycker jag!
Men i övrigt tycker jag att ni gör ett mycket bra jobb! All heder åt er! Ingen nämnd och ingen glömd!