Nä nu e jag arg!
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
Jag har mailat till redaktionen två ggr. Första gången för att jag fick min anonymitet indragen en vecka för att någon moderator inte tyckte att jag hade skäl nog att vara anonym. Ska man behöva förklara i varje anonymt inlägg varför man är anonym? Har sett att många gör det. Efter TVÅ veckor fick jag svar från redaktionen att min överklagan avslagits... Jaha och vad spelar det för roll efter TVÅ veckor???
Andra gången jag mailade red.. var för ett par vecor sedan om osmakliga bilder i någons galleri. Jag har inte ens fått svar.
Så det där med att överklaga och maila red. går ju fet bort. Det är ju knappast någon idé.....
jag skulle vilja jämföra sådana här trådar med att moona framför trafikpolisen när man blivit tagen för fortkörning - inte något man gör om man vill åka hem den dagen *ler*
Muminmy
härlig jämförelse
cotton, det är inte otillåtet enligt reglerna att ha en allmänt otrevlig ton så länge man är saklig. Är man förbannad är det naturligt att man visar sin reaktion, moderator eller ej.
Blanda inte ihop medlemmen Roisin Dubh med moderatorn Roisin Dubh. Jag måste inte som medlem ta på mig silkesvantar och formulera sliskiga sockerkommentarer när jag är irriterad bara för att jag råkar vara moderator. Det kräver jag inte av någon annan.
Ok, men varför får jag aldrig svar på mitt senaste mail?
Träffande jämförelse, Muminmy!
Vill säga att moderatorerna här på FL sköter sig bra och har mycket kloka ord, tankar och synsätt.
Jag är glad att dom finns och håller ordning på "lekskolan för vuxna" som det är ibland här.
Att man reggar sig på FL gör att man säger ok till deras regler och då får man rätta sig i vad som gäller.
För alla som tror sig veta vad som hänt som i TS fall. Lägg ner. Ni kan inte och ni är inte syniska så ni kan se mail och annat som förs bakom skalet på FL.
Tack för att ni finns moderatorer
P.S För den som undrar, jo jag har fått varningar jag med och så. Men jag accepterar det och tar det på ett vuxet moget sätt.
Okej Roisin Dubh! Tack för förtydligandet!
Men för överförtydligandets skull - ett otrevligt inlägg som gått över gränsen (alltså inte bara en allmänt otrevlig ton) behandlas lika oavsett om en moderator eller vanlig användare skrivit det - eller?
ok..så då krävs inte mycket mer än ett x antal timmar inne på fl för att bli moderator...
men om det är så..så tycker jag och säkert många härinne att eran titel ska tas bort när ni inte är moderaoter i inläggen...osv..
kan väl vara en smidig ide???