• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • Monstermamman

Lady..
    Jag? Skriver så ingen förstår? Näää...

Jag såg att det blev lite rörigt men jag hoppas folk förstår vad jag försökte säga iaf..
    Borde nog gå och lägga mej nu eftersom jag inte kan få till meningar mera..

• noname

jo då jag har läst...å läst å läst dina inlägg.....de var aggro redan från början...
    ärligt talat så orkar jag inte kommentera detta ngt mer...åter igen min vän så tycker du å jag vääldigt olika,och vi kommer INTE komma ngnvart...så vi lämnar det här å nu..du tycker si å jag tycker så...thats it
    chilla bara...

ha det

• Jindra

Noname, visst ska man reagera på dumma val...men på rätt sätt...(dvs att anmäla till redaktionen) Och känner du dig upplyst av mig så kan gärna upplysa mera

• Roisin Dubh

Nej nästa gång du "snear ur" skickar du en överklagan till redax, noname! Det är det enda som faktiskt kan hjälpa ser du!

Har man fått en felaktig parkeringsbot ringer man inte hem till lapplisa och klagar. Det hjälper föga!

• Jindra

Men känns det inte som vissa ALLTID måste bråka med "överheter" för att visa hur anarkistiska och fria de är...det blir så tröttsamt för oss andra i längen...

Och det här trådarna med Buhu, nu lämnar jag FL...eh? ska vi bry oss...??

• Lady

Monstermamman...........................
    Ta INTE åt dig
    Vi har flyttat första lasset idag...........*suck* Är så trött öm och gnällig att jag knappt orkar sitta.........

Håller fortfarande med dig..........för att slippa tjafs borde moddisarna ha två identiteter en som FL medläm och en som moddis..............alla varningar och tillsägningar som sker i trådar och "privat" ska ske i form av moddis identitet..............när de vil diskutera strata trådar etc DÅ ska de inta FL identiteten och vara som vem som...........

• Jindra

Roisin, men folk fattar inte det förstår du! Jag arbetat i kundtjänst och hört meningslöst gnäll dagar i ända....och det fascinerande med det svenska folket är att de försvar sitt gnäll som nån slags rättighet...istället för att göra något konstruktiv...

• Roisin Dubh

Och vet ni vad? "Lapplisa" har rätt att bli "aggro" om man ringer hem till henne för att gnälla om en parkeringsbot!

• Jindra

...men jag kan hålla med dem som tycker att moderatornas skulle skiljas i sina varningstexter i trådarna med en annan färg...när det blir plustjänster, kan man inte paxa en viss färg då som inte går att välja av andra än moddisar...

Svar på tråden Nä nu e jag arg!