• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • Åsa

emmye. Förstår. Men man får ju inte tillsägelse för att man har olika åsikter i en diskussion (då skulle jag ha fått många ) utan för att man bryter mot forumreglerna, t ex om personangrepp. Håller man inte med om att man gjort det kan (och bör) man ju använda överklagandefunktionen.

fnösket: Tråkigt om du tar så illa vid dig men då förstår jag än mindre varför du inte överklagade den tillsägelse du fick. Om tillsägelsen var orättvis hade troligen nästa granskare gjort en annan bedömning (vi människor kan ju tolka en formulering olika). Inte blir det bättre av att avsiktligt bryta mot reglerna (genom att kritisera moderatorerna i forumet).
    Och du har självklart samma rätt som alla andra att anmäla vad du uppfattar som regelbrott. Moderatorerna är inte immuna; jag har sett då och då i spalterna om att somliga åkt på tillsägelser de också

• snutti

Jag tycker att ni moderatorer gör ett jättebra jobb *fjäskar järnet * (nej säger bara som det är)

Det är super att ni finns och håller ordning i stugan...

• snutti

sen om man inte kan respektera/acceptera reglerna här, så är det ju inte svårare än att avregga sig, för det sista vi vill ha här är tjurpuppor...

• giz
    nä inte vara arg man ska vara GLAD säger lilltrollet
  • Roisin Dubh

Nej, vi är absolut inte immuna. Vi är vanliga medlemmar vi också och får också varningar om vi skulle gå mot reglerna här. Det har som sagt hänt.

Vad som är viktigt att veta är hur man går till väga när man fått en varning. Antingen accepterar man beslutet och förstår varför eller så använder man formuläret för överklagan och ber redax titta en gång till på ärendet om man anser det vara felaktigt.

• snutti

sudda sudda sudda sudda bort din sura min
    sudda sudda sudda sudda bort din sura min

munnen den ska skratta å va glad....

• SNULTRAN

Fnösket: Håller med dig!!

Jag är ganska ny här...men pronto fick jag något som kallas en ...brrr (VARNING)... Jag puffade en tråd en gång, och då dj*vlar fick jag på moppo!!
    Reglerna är så många och texterna likaså....så det är ju inte lätt...*ler*

F**n ,jag kände mig som ett litet barn...fast jag är 40...Uj uj , hon gjorde FEL!!!! Ooopps... Sorry

Ha det bra !! SNULTRAN

Moderatorer: Ta dettta med en nypa salt! *blink*

• julmusten

Ja, jag forstar inte varfor folk blir sa irriterade pa moderatorerna hela tiden. Vi har ju alla accepterat reglerna som finns da vi registrerade oss!!!!

Men jag ar ju gift med en polis, plus att jag jobbar med regeluppehallning sjalv, sa jag ar val partisk

Tack till alla modsare for att ni orkar sta ut!!! (jag far i alla fall betalt for att gora det jag gor!!!)

• emmye

*wwweeeeeeeeee* vad sööööööööt jag vill ha!!!!!

Svar på tråden Nä nu e jag arg!