• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • emmye

åsa:

jag har inte brytit mot nåt jag tycker bara att om man diskuterar nåt tex barnvagn så ska man inte få en varning lr såå...

• emmye

fnösket:

jag håller med dig....

• fnösket

jag e inte i någons vardagsrum, jag e i ett samhälle..
    okej om jag varit elak mot någon men det har jag inte varit..

Men jag får väl ta å läsa om reglerna å se om jag verkligen vill gå med på dom!

• Roisin Dubh

Tänk om man tillät alla som på något sätt blir sura för beslut moderator tagit att öppet ventilera detta i forumet. På hur många forum tillåts sån?

Oavsett om du har rätt i din kritik och beslutet är felaktigt är det inte tillåtet att diskutera detta i forumet. Det finns som sagt en funktion för överklagan. Det är den korrekta vägen att gå om man vill ha upprättelse. Allt annat är oseriöst och onödigt gnäll som strider mot reglerna i upprätthållningen.

• julmusten

Jag forstar att du kan kanna dig irriterad fnosket, men FL har ju faktiskt regler som vi skall folja. Bryter man mot dom sa far man en varning. Du brot mot en regel och fick en varning helt enkelt.

Det finns mojligheter for dig att overklaga, sa gor det om du tycker att du har ratt och moderatorerna fel.

Wow, jag kanner mig nastan som en moderaor ju

• Roisin Dubh

fnösket, du är inte i någons vardagsrum men du är i ett forum ägt av en redaktör som satt upp regler för vad som får postas här. Dessa reglerskrev du under när du blev medlem på sajten.

• emmye

neeeeeej har hon avreggat sig??!!

• Jennie Brunflo

Åh....neeeeej.....hon avreggade sig för att hon blev sur för att hon fick en tillsägelse för att hon inte följde reglerna.....huuuu.......

*less på de som surar till för att de blir varnade för att de inte följer reglerna*

• Roisin Dubh

Se hur trevligt det är att bli kritiserad!

Du kanske förstår min poäng nu. När vi gör vårt arbete så blir folk sura och spyr galla vilket ger ännu mer trist stämning i forumet. Du tycker vi drar ner FL i skiten? För att vi modererar forumet enligt redaktionen och flertalet medlemmars önskemål? På vår obetalda fritid?

Jösses säger jag. Skicka en överklagan till redax om du vill vara seriös.

• Roisin Dubh

Vi moderatorer har all rättighet att bli arga vi med.

Jag har inte betalt för att vara trevlig. Jag har inte betalt överhuvudtaget! SÅ innan någon reagerar på min irriterade ton här så tänk efter en stund.

fnösket får ett inlägg dömt och borttaget. Istället för att överklaga skriver hon ett argt inlägg i forumet. Detta inlägg tas bort och utdelar varning helt enligt FLs upprätthållningsregler. I meddelandet talades tydligt om varför och instruktioner om hur man överklagar följde med i vanlig ordning.

Då startar fnösket den här tråden!

Då blir jag arg!

Jag har alltså suttit och modererat och bemödat mig med att formulera en tydlig förklaring men det hjälper ändå inte! *frustrerad*

Svar på tråden Nä nu e jag arg!