• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • emmye

usch nej det tycker jag inte....det var dåligt tycker jag...

• fnösket

jag blir väl varnad för det här oxå.. men herregud vi lever väll i ett fritt samhälle jag skrev ju ingenting dummt elakt eller så.. En endaste ynka liten tanke

• emmye

vi har juh faktiskt yttrandefrihet i sverige lr?

om dom ger dig en varning så kommer jag lämna fl för det e såååå barnsligt...

• Åsa

Har jag svårt att tro. Du får så vitt jag vet gärna kritisera en moderator (sakligt) i hennes (det är väl inga manliga än) egenskap av FL-medlem. Det du inte får göra är att kritisera henne i hennes egenskap av moderator om du tror dig veta att hon varit inblandad i något beslut mot dig, och dit räknas knappast barnvagnsdiskussioner Troligen har du uttryckt dig oövertänkt och åkt dit på samma sätt som i en diskussion med någon annan om ditt inlägg blir anmält.

• julmusten

Vada kritisera lite?? Det ar ju lite svart det dar, for om man tillater en att stracka pa reglerna sa maste man ju tillata alla.

Vet inte om den har traden inte stammer heller. Har ar en regel jag hittade som kanske gor dig lite klokare:

Motsätta sig beslut eller öppet kritisera en moderator
    Att öppet motsätta sig moderatorns påpekande, tillsägelse eller varning anses trotsigt och leder till att medlemen får en varning, all sådant motsättande/kritik/överklagan ska göras direkt till redaktionen. Se överklagande här nedan. Kritik som framförs "öppet" mot en moderator pga av något agerande anses respektlöst och kränkande och strider därför både mot medlemsvillkoren och denna upprätthållningspolicy. "Öppet" innebär alla interaktiva tjänster där andra kan ta del av informationen, t.ex. forumsinlägg, gästböcker, dagböcker, presentation etc.

• fnösket

Tycker själv att det e löjligt när det blir sånnt här.. Moderatorerna borde ha mer å göra än att haka upp sig på en barnvagn!!

Det var det här jag skrev!!

• Roisin Dubh

Vi har en upprätthållning här på FL som inte tillåter att man ifrågasätter moderatorernas beslut öppet i forumet. Det är det överklagningsfunktionen är till för. Använd den istället för att gång på gång bryta mot upprätthållningen.
    www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php
    Du har redan fått länken i de meddelanden som skickats till dig så du bör känna till detta vid det här laget.

Denna tråd om något är barnsligt!

• Åsa

emmye: Vi har yttrandefrihet ute i samhället med de få undntagen för sådant som är reglerat i lag. På en webbplats däremot bestämmer webbplatsens ägare. Jämför med att du kan bli ombedd att vakta din tunga eller att gå därifrån om du är hemma hos någon och uppför dig på ett sätt som den som bor där inte gillar. Vi har ju alla förbundit oss att följa reglerna här när vi gick med. De är för övrigt avsedda att hålla diskussionerna på en bra nivå så att det inte blir den pajkastning som fått många att överge vissa andra ställen.

• fnösket

Varför e denna tråd barnslig om det e nått som e barnsligt så e det att man inte får skriva en gnutta om vad man tycker..

Svar på tråden Nä nu e jag arg!