• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • MuminMy
    vi bedöms på samma grunder som andra medlemmar när vi skriver utan "moderator", när vi skriver som moderator har vi lite högre till taket. Vi behandlar inga anmälningar mot våra egna inlägg utan det gör alltid redaktionen.
  • cotton

Jag har också fått varningar/tillsägelser, men på senare tid har det medföljt en fin förklaring till varför ett inlägg tagits bort! MYCKET POSITIVT tycker jag. Innan stod där bara ett vagt standardsvar!

• cotton

Jag har också fått varningar/tillsägelser, men på senare tid har det medföljt en fin förklaring till varför ett inlägg tagits bort! MYCKET POSITIVT tycker jag. Innan stod där bara ett vagt standardsvar!

• MuminMy
    noname: det har framförts till redaktionen ett flertal gånger men de önskar att ha det som det är nu och det får vi respektera.
    /my
  • cotton

Enda gången ni skriver som moderator är väl när ni styr upp en tråd eller i moderatortråden. Allt annat är väl som privatperson?

• noname

mumin my...ok..synd ..för det vore ju jäkligt praktiskt när det är heta disskutioner...TEX...

• MuminMy

undertecknar vi med /Moderator är vi moderator annars är vi privata.

• cotton

Okej Muminmy - det är ju jätte bra! Lätt för oss andra att då se vilken roll ni iklätt er!

Då har jag fått svar på mina frågor! TACK!

• Roisin Dubh

Läser man upprätthållningen så vet man hur moderatorernas arbete fungerar och då behövs inte titeln tas bort när vi skriver som vanliga medlemmar.

cotton, självklart!

Det som krävs av en moderator är inte bara "x antal timmar" utan redaktörens förtroende enligt vad han har bedömt utifrån vår medverkan här och våra kunskaper om reglerna.

Han kräver inte att vi ska vara 100 % fläckfria men vi ska förstå oss på reglerna och klara av jobbet att bedöma de anmälningar som kommer in på bästa korrekta sätt.

• MuminMy

Nu loggar jag av, dags att sussa! *lämnar med varm hand över stafettpinnen till nattskiftet*

Svar på tråden Nä nu e jag arg!