• fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • snutti

hahahahah

jag kan inte mer än "man ska ha husvagn" , men på nåt sätt fick giz mig att tänka på den... hur nu de gick till

• Roisin Dubh

SNULTRAN, inte var det väl en varning du fick för att ha puffat? Det kan jag inte tro.

En liten tillsägelse dock med en hint om att man kanske inte bör puffa för ofta eller för fort kan du ha fått. Inget allvarligt alltså!

• giz
    dom delar tom mat här hemma kanse time för dagis eller kanse borde ringa HUNDdagis istället
  • julmusten

Jennie, ja, jag har val inte heller last reglerna sa dar jattemycket

Jag tror att det ar en mansklig reaktion att skylla ifran sig sa fort man blir attackerad, (lord knows att jag snackar med folk som gor sa varje dag!! Och det ar amerikanska argbiggor med sa det ar spannande varre kan man ju saga!!!).

Tank vad mycket lattare allt skulle vara om man bara forklarade sig sjalv i stallet for att trissa upp sig! Men det ar jattesvart!! Jag har svart att halla mig sjalv ibland maste jag saga!!!!

Lilltrollet var ju underbart sot!!! Det gjorde mig genast mycket gladare.

• emmye

tttjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

• Roisin Dubh

Eller borde du ta en matlagningskurs, giz! Dotra verkar föredra vovvens käk!

• Norahs mamma

Giz:

vad är det för hundras?

• giz
    men sitter ni här å jiddrar enskilt ärende jag kan oxå jiddra enskilt ärende vill ni höra
    jo jag gick på gatan så kom en biiiiiiiiiil å så sa bilen: tuuuuuuuuut
    då sa jag att bilar ska åka på trotoaren då vart han arg.........varför?
  • giz
    öööööö jag valde ju bara ett ord med fetstil å valde ju bort det sen plus mobbar mej
    rasen är en blandis: en corneliusstrollus hundus
    hmm maten i skålen är resterna från midagen var nog godare på golvet
  • snutti

för att du går på vägen???

Svar på tråden Nä nu e jag arg!